هزینه ورزشی پتروشیمی شازند درخارج از استان ‌مرکزی بی‌اساس و کذب است
هزینه ورزشی پتروشیمی شازند درخارج از استان ‌مرکزی بی‌اساس و کذب است
اقتصادوتجارت : پتروشیمی شازند در پاسخ به انتشار خبر انتقاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی به مدیرعامل این شرکت، در نامه‌ای گفته است: هزینه ورزشی پتروشیمی شازند در خارج از استان مرکزی و به نام سایر استان‌ها کاملا بی‌اساس و کذب است.

ایرنا -در این نامه‌ که نسخه‌ای از آن سه‌شنبه شب در اختیار ایرنا قرار داد، آمده است: پتروشیمی شازند همواره طلایه‌دار مسئولیت‌های اجتماعی در استان مرکزی بوده و خواهد بود و نمی‌توان توجه بی‌منت این شرکت به حوزه‌های مختلف را کتمان کرد.

در این متن عنوان شده است: متاسفانه انتشار تصاویر تجلیل از قهرمانان ملی رشته تنیس روی میز سؤتفاهم و شایعات بی اساسی را به وجود آورده که برای روشن شدن موضوع چند نکته ارایه می‌شود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: پتروشیمی شازند هیچ هزینه‌ای برای رشته تنیس روی میز نکرده و مدیرعامل شرکت، با جایگاه عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون (و نه مدیرعامل پتروشیمی شازند) و به نمایندگی از مدیران و رؤسای این رشته فدراسیون، اقدام به تجلیل از قهرمانان ملی تنیس روی میز کرده و این تقدیر ارتباطی به مجموعه پتروشیمی شازند ندارد و حتی یک ریال از منابع این شرکت برای فدراسیون تنیس روی میز و ورزشکاران این رشته هزینه نشده است.

در بخش دیگری از این نامه اضافه شده است: تجلیل از قهرمانان ملی، وظیفه ذاتی هیات رئیسه فدراسیون است و تامین هزینه توسط پتروشیمی شازند یک اتهام و خبر نادرست و شایعه بی‌اساس است.

در بخش دیگری از این نامه گفته شده است: پتروشیمی شازند همواره طلایه‌دار ‌مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های سلامت، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، آموزشی و پرداخت هزینه‌های هنگفت محیط زیستی و نگهداری از وسیع‌ترین فضای سبز صنعتی ایران و آغاز ساخت بزرگترین بیمارستان شهرستان فقط بخش کوچکی از اقدامات پتروشیمی شازند محسوب می‌شود و جای شگفتی دارد که عده‌ای این اقدامات پتروشیمی در این حوزه را کوچک می‌شمارند.

در این متن آمده است: برای ساخت بیمارستان ۱۲۰ تخت‌خوابی شازند از میان صنایع متنوع شهرستان و استان، فقط پتروشیمی شازند تاکنون هزینه کرده و انتظار می‌رود مسئولان به جای کوچک شمردن این اقدامات، از شرکت‌هایی که برای تحقق اهداف مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌قدم می‌شوند، تقدیر کنند تا انگیزه‌ای برای ادامه این مسیر توسط شرکت‌ها ایجاد شود.

در ادامه این متن اضافه شده است: بازسازی اماکن ورزشی در شهر مهاجران، ساماندهی رشته‌های ورزشی کارگران، حمایت بی‌شائبه از تیم فوتبال کارگری پتروشیمی شازند و در نتیجه قهرمانی این تیم در استان، حمایت از ورزش بانوان شهرستان شازند و برگزاری اولین المپیاد فرزندان کارکنان تنها بخشی از حمایت‌های پتروشیمی این شهرستان بود که در ۱۸ ماه اخیر رخ داده است.

در این توضیحات گفته شده است: پتروشیمی شازند همواره خواهان رشد و توسعه ورزش کشور است و برای تحقق این امر، توسعه ورزش کارگری اولویت اصلی برنامه‌های این شرکت است و توسعه ورزش شهرستان شازند و استان مرکزی و در ادامه حمایت از ورزشکاران ملی استان در اولویت‌های بعدی آن قرار دارد؛ بدین ترتیب و با توجه به دستور کار مدیرعامل پتروشیمی شازند مبنی بر حمایت از ورزش استان پرواضح است اتهامات پرداخت هزینه ورزشی درخارج از استان ‌و به نام سایر استانها، کاملا بی اساس و کذب است.