نقش پررنگ روابط عمومی در انتشار خدمات فرودگاهی به مردم/ ظرفیت مطلوب فضای مجازی برای ارتباط با مخاطبان
نقش پررنگ روابط عمومی در انتشار خدمات فرودگاهی به مردم/ ظرفیت مطلوب فضای مجازی برای ارتباط با مخاطبان
اقتصادوتجارت : معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه خانواده بزرگ شرکت فرودگاه‌ها است، اما تلاش‌های همکاران ما در روابط عمومی فرودگاه‌های کشور ستودنی است.

محمد امیرانی در مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی افزود: همکاران ما در بخش‌های مختلف شرکت فرودگاه‌ها وظایف خاص خود را انجام می‌دهند، ولی متخصصان و مسئولان روابط عمومی در ستاد و فرودگاه‌های کشور همواره در تمام ساعات شبانه‌روز پای کار هستند تا به وظایف خود به‌خوبی عمل کنند.

🔹معاون وزیر روز روابط عمومی را به همه کارشناسان و مسولان روابط عمومی در ستاد و فرودگاه‌های کشور تبریک گفت و افزود: همکاران ما در حوزه روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها همواره تلاش‌‌های بخش‌های مختلف شرکت را به تصویر می‌کشند، ولی هیچ وقت زحمات و خدمات دوستان و تلاشگران ما در روابط عمومی‌ها در پشت صحنه به‌خوبی دیده نمی‌شود.

🔹مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یادآور شد: بدون اغراق آن چیزی که در جامعه و بین مردم و رسانه‌ها از فرودگاه‌های کشور نشر می‌شود ناشی از زحمت همه همکاران ما در روابط عمومی‌ها است که به خوبی در این حوزه به وظایف خود عمل کرده اند.

🔹امیرانی ضمن قدردانی از عملکرد روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها اشاره کرد و افزود: بررسی آمار عملکرد و پوشش رسانه‌ای حجم زیاد جلسات و مراسمات توسط همکاران ما در روابط عمومی جای تقدیر و تشکر دارد.

🔹معاون وزیر بیان کرد: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس اخبار و مطالب خبری این وزارتخانه، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه را بسیار تعیین کننده می‌دانند و انتظار داریم همچنان در حوزه اطلاع‌رسانی همکاران ما در ستاد و فرودگاه‌های کشور نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

🔹امیرانی اظهار داشت: در دولت چهاردهم به واسطه تلاش همکاران ما تصویر خوبی از فعالیت‌های خدمات فرودگاهی در بین مردم و جامعه شکل گرفته و این موفقیت ناشی از تلاش‌های تک تک اعضای خانواده بزرگ شرکت فرودگاه‌ها است و در این خصوص خدمات همکاران ما در روابط عمومی فرودگاه‌های کشور نقش بسیار پر رنگ تری دارد.

🔹مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: قطعا هرچه عملکرد ما در جامعه و در بین مردم به خوبی منعکس شود، ما راحت‌تر می‌توانیم به کار خود ادامه دهیم و در این راستا برای تقویت بیشتر جایگاه شرکت فرودگاه‌ها در بین مردم حضور مسولان روابط عمومی فرودگاه‌های کشور در فضای مجازی بسیار اهمیت دارد و همکاران ما باید تلاش کنند در این حوزه دانش و تخصص خود را ارتقا دهند.

🔹امیرانی بیان کرد: حضور حساب شده در فضای مجازی سبب خواهد شد عملکرد روابط عمومی‌ها و شرکت فرودگاه‌ها به خوبی در فضای مجازی خود را نشان دهد و در این زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

🔹معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: هر چه در زمینه آموزش سرمایه‌گذاری شود ثمره و نتایج آن به خوبی خود را نشان خواهد داد و تمام تلاش ما در کمیته ساختار شرکت فرودگاه‌ها، ساماندهی پست‌های سازمانی روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌های کشور است تا همکاران ما در این حوزه از مزایای شغل خود بهره مند شوند.

🔹شایان ذکر است، در پایان این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران، مسؤلان و کارشناسان روابط عمومی فرودگاه‌های کشور برگزار شد از تلاش‌ها و عملکرد برخی از مسؤلان روابط عمومی فرودگاه‌های کشور با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.