نظارت ستادی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ برگزار شد
نظارت ستادی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ برگزار شد
اقتصادوتجارت : نظارت ستادی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با حضور مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و هیئت همراه با بازدید از اقدامات ترافیکی انجام شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید وحید میرفائقی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: در راستای نظارت بر عملکرد حوزه های ترافیک مناطق و به منظور ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۱و شناسائی موانع و چالش های اجرای پروژه های ترافیکی، نظارت ستادی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شد.

🔺میرفائقی افزود: مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و هیئت همراه با همراهی معاون ترافیک منطقه و روسای ادارات حوزه ‌و کارشناسان نواحی در قالب ۶ گروه از توسعه‌ بخش جنوبی خط ۶ مترو، احداث ساختمان اداری و فرهنگی پایانه جوانمردقصاب، پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی و احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان آستانه بازدید کردند.

🔺او ادامه داد: در همین راستا از پروژه های اصلاح هندسی، نگهداشت علائم عمودی و افقی، تجهیزات ایمنی و ترافیکی، مناسب سازی و همسطح سازی معابر، ایستگاه های حمل و نقل و عمومی، پایانه های حمل و نقل همگانی، چراغ های راهنمایی و سایر زیرساخت های هوشمند، مسیرهای ویژه دوچرخه و ایستگاه ها و خطوط ویژه اتوبوس تندرو BRT بازدید به عمل آمد.

🔺در ادامه این بازدید، ضمن تشکیل جلسه نظارت ستادی با حضور مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ،هیئت همراه و شهردار منطقه، معاون ترافیک و روسای ترافیک حوزه و نواحی عملکرد این معاونت و مشکلات و چالش های موجود بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.