نصب بنرهای جدید مزین به تصاویر شهیدان باکری و کاظمی در منطقه ۱۹
نصب بنرهای جدید مزین به تصاویر شهیدان باکری و کاظمی در منطقه ۱۹
اقتصادوتجارت : شهردار منطقه 19 از رفع نواقص سیستم های روشنایی پل های سواره رو در محورهای اصلی منطقه 19 خبر داد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای زیباسازی بصری، سهولت تردد خودروهای عبوری در ساعات شب و بهسازی وضعیت روشنایی این محورهای مواصلاتی در ۱۴ پل سواره رو در حال اجرا است.
او همچنین از طراحی، چاپ و نصب بنرهای مزین به تصاویر شهدا با طراحی جدید خبر داد و افزود: در همین راستا بنرهای تصوير شهيد مهدي باكري در بيلبورد واقع در بوستان شهيد باكري و تصوير شهيد حاج احمد كاظمي در بيلبورد واقع در ابتداي بزرگراه شهيد كاظمي در ابعاد ۶*۱۷ اکران شد.
توکلی در ادامه با اشاره به تجهیز بوستان نسترن به سرویس بهداشتی اعلام کرد: عملیات اجرایی ساخت این سرویس ۷ چشمه به اتمام رسیده و با تجهیز سرویس بهداشتی بانوان به اتاق مادر و کودک و دو سرویس مناسب سازی شده ویژه معلولین بزودی بهره برداری خواهد شد.
شهردار منطقه در تشریح سایر اقدامات زیباسازی در حوزه نگهداشت شهر بیان کرد: در همین راستا کلیه پرچم های پایه کوتاه و نیز ۵ پرچم پایه بلند ایران تعویض شد. علاوه براین در ادامه فعالیت های اجرایی رفع نازیبایی های بصری، نزدیک به ۳ هزار متر مربع نماهای شهری این منطقه از نوشتارهای تبلیغاتی غیر مجاز پاکسازی شد.