نشست صميمانه شهردار منطقه ۷ با فرزندان شهيد شاغل
نشست صميمانه شهردار منطقه ۷ با فرزندان شهيد شاغل
اقتصادوتجارت : شهردار ، معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه انساني و مدير ايثارگران شهرداری منطقه ٧ در دیداری صمیمانه با جمعی از فرزندان شهید شاغل در این منطقه در جریان دغدغه‌ها و مشکلات آنان قرار گرفتند.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه این مراسم سمیه حاجوی شهردار منطقه ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های فرزندان شهدای شاغل در پیشبرد خدمات رسانی به شهروندان، به ادای احترام به جایگاه شهدا و ایثارگران در حفظ امنیت کنونی جامعه پرداخت و گفت: حضور شما عزیزان در محیط اداری نه تنها باعث دلگرمی و زنده نگه داشتن نام شهدا می شود،‌ سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.
وی خدمت رسانی و ارج نهادن به خانواده‌ی شهدا و ایثارگران را از وظایف اصلی مدیران دانست و افزود: خانواده های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و هر چقدر از سوی مسئولان برای آنان خدمت شود باز هم نمی توان گوشه ای از زحماتشان را جبران کرد.
لازم به ذکر است در این دیدار که بنابر تاکیدات شهردار تهران مبنی بر رفع دغدغه‌های فرزندان شهدا و ایثارگر صورت گرفت تعدادی از فرزندان شاهد شاغل در منطقه به بیان دغدغه ها و درخواست های خود پرداختند.