نخستین جلسه پایش طرح های سرمایه گذاری در چابهار
نخستین جلسه پایش طرح های سرمایه گذاری در چابهار
اقتصادوتجارت : نخستین جلسه پایش طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، هدف از برگزاری این جلسه که با حضور امیر مقدم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد، کنترل و پایش روند اجرایی طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بررسی آسیب‌ها و مشکلات آن‌ها بود.

در این جلسه نمایندگان شرکت‌های سدس، کیمیا تجارت، اقلیم پهلوان و مهندس کهرازهی، سرمایه گذار پروژه F2، گزارش آخرین وضعیت پروژه‌های مربوطه را ارائه کردند.

در ادامه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز پس از تکمیل گزارش‌ها، دستورات لازم به‌منظور پیگیری و‌ حل مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری را صادر کرد و خواستار تسریع در روند اجرای طرح‌ها باهدف کمک به رشد و توسعه اقتصادی منطقه شد.

گفتنی است، این جلسه، صبح امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور امیر مقدم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، … بیرانوندی عضو هیات مدیره، عبدالحکیم آصفی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار و تعدادی از مدیران این سازمان و نمایندگان سرمایه‌گذاران برگزار شد.