منطقه آزاد چابهار به لیگ برتر کشور صعود کرد
منطقه آزاد چابهار به لیگ برتر کشور صعود کرد
اقتصاد و تجارت : مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به صعود تیم فوتبال ساحلی چابهار به لیگ برتر کشور گفت: پیشروی تیم فوتبال ساحلی سواحل مکُران منطقه آزاد چابهار نتیجه اعتماد به جوانان بومی منطقه است.

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار به نقل از ایرنا مهدی آبروِش اظهار داشت: تیم فوتبال ساحلی سواحل مکُران منطقه آزاد چابهار نماینده سیستان و بلوچستان در لیگ دسته یک در آخرین دیدار خود ملوان بندرگز را با نتیجه چهار بر سه شکست داد.

وی افزود: تلاش بازیکنان بومی تیم فوتبال ساحلی، نمایشی از اعتماد به جوانان این منطقه بود که همراه با کادر فنی و پرتلاش خود توانستند به لیگ برتر صعود کنند.
به گفته او، “سعید پیرامون” بازیکن تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار برای حضور در مسابقات بین ‌قاره‌ای به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: این اعتماد سازی را خود همین جوانان بومی با عزم و اراده راسخ برای رسیدن به لیگ برتر رقم زدند و شادی مضاعفی را برای جامعه ورزش سیستان و بلوچستان و همشهریان بندرنشین خود به ارمغان آوردند.
وی تصریح کرد: مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور به دلیل شرایط کرونا در سه گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد و تیم فوتبال ساحلی سواحل مکُران منطقه آزاد چابهار در گروه سوم به میزبانی بندر گز با تیم‌های ملوان بندرگز، دهیاری ملاباشی یزد و فولاد هرمزگان رقابت کرده است.

آبروش گفت: این موفقیت را به بازیکنان، مربیان و کادر فنی پر تلاش تیم، جامعه ورزش سیستان و بلوچستان به ویژه شهروندان و علاقه مندان به ورزش چابهار تبریک می‌گوییم.