مقدم بیرانوند: شعب درون سازمانی باید تقویت شوند
مقدم بیرانوند: شعب درون سازمانی باید تقویت شوند
اقتصاد و تجارت : عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران بانک ملی ایران در مراسم معارفه چند تن از روسای شعب مستقل و معاونت اداره امور شعب مرکزی تهران این بانک با تاکید بر ضرورت تقویت شعب درون سازمانی گفت: باید جوان گرایی در انتصابات، اولویت قرار گیرد.

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بیژن مقدم بیرانوند در این مراسم که حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، روسای ادارات کل حوزه مدیریت و روابط عمومی و همچنین روسای شعب مستقل بانک حضور داشتند، با بیان اینکه رییس شعبه، نماد و ویترین بانک است، افزود: باید بهترین ها در منصب روسای شعب باشند.

وی تصریح کرد: ۶۱ شعبه درون سازمانی در بانک داریم که شامل ۳ شعبه مستقل می شوند و این شعب، بنا بر جایگاه خاص خود باید به طور ویژه دیده و تقویت شوند.

مقدم بیرانوند با بیان اینکه منابع بانک نامحدود نیست و باید با بودجه ریزی صحیح مدیریت منابع صورت گیرد، تصریح کرد: سیاست اعتباری، میثاق اعتباری ماست اما از روسای شعب میخواهیم در بخش تسهیلات دهی خرد به مردم و تسهیلات دهی به بنگاه های تولیدی و دانش بنیان ها نهایت همکاری و حمایت را داشته باشند.

معاون امور شعب و بازاریابی تهران با بیان اینکه عملکرد شعب باید در ثبت قراردادها و پرداخت تسهیلات بخش نهضت ملی مسکن تقویت شود، تاکید کرد: نگاه مردم و مشتریان و انتظارات آنها از بانک ملی ایران به عنوان یک بانک دولتی و حاکمیتی همانند یک موسسه اعتباری خصوصی نیست و مسئولیت ما در سیستم بانکی بسیار سنگین است.

وی ساماندهی مطالبات معوق را نماد قابلیت های مدیریتی روسای شعب دانست و بیان کرد: وصول مطالبات و جذب منابع، ویترین ادارات و شعب هستند و باید با استفاده از ابزارهای مدیریتی ساماندهی شوند. همچنین پایش اهداف بانک نیز باید به صورت روزانه توسط روسای ادارات امور و شعب صورت گیرد.

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک نیز با بیان اینکه سود و تسهیلات دو ابزار مهم موفقیت مدیران سیستم بانکی در نگاه مشتریان است، گفت: مدیریت شرایط در فضای فعلی حاکم بر کشور، هنر یک مدیر است که خوشبختانه هوشمندی و تدبیر از ویژگی های بارز مدیران بانک ملی ایران به شمار می رود.

وی تصریح کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا بانک از این پیچ تاریخی مهم عبور کند. سرمایه انسانی ما این توانمندی را دارد و کسب سهم از بازار در شرایط سخت اقتصادی سال گذشته، مبین همین امر است.

کاظمی ابراز کرد: قطعا یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران بانک، حوزه سرمایه انسانی است و همکاران ما می توانند معضل ناترازی منابع را رفع کنند.

سعید صنیعی رییس اداره کل حوزه مدیریت هم با اشاره بر اسناد مرجع و بالا دستی بانک گفت: اهداف جاری، سیاست اعتباری بانک و طرح عیار، سه سند مرجع در سال جاری هستند که امیدواریم بتوانیم با پایش مستمر، بخش عمده ای از این اهداف را محقق کنیم.

سید مجتبی قدسی رییس اداره کل روابط عمومی بانک نیز ضمن آرزوی توفیق برای روسای جدید، نیروی انسانی با تجربه و متعهد را از مهم ترین سرمایه های بانک برشمرد و گفت: به پشتوانه این نیروی انسانی می توان اقدامات بزرگی را در سیستم بانکی و بانک ملی ایران رقم زد.

در ادامه این مراسم، احکام جدید اعطا و احمد میرزاآقایی به عنوان معاون اداره امور شعب مرکزی تهران، رضا دریان به عنوان سرپرست شعبه مستقل فردوسی، بهزاد عیوضی قرا ملکی به عنوان سرپرست شعبه مستقل حافظ، فائق جواهر کلام به عنوان سرپرست شعبه مستقل اسکان، هادی محبوبی به عنوان سرپرست شعبه مستقل میرداماد و جلال پورسلمان به عنوان سرپرست شعبه مستقل بازار معرفی شدند.