مسیل های شمال تهران لایروبی شد
مسیل های شمال تهران لایروبی شد
اقتصادوتجارت : مسیل های شمال تهران به منظور بارش ‌های پاییزی و آمادگی برای فصل زمستان با لایروبی ۴۶۰ هزار متر طول، پاکسازی شد.

 

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: در راستای برنامه‌های زمانبندی شده در شش ماهه اول سال جاری اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه با لایروبی مستمر و شبانه روزی و اجرای عملیات رسوب برداری گنجایش و ظرفیت پذیرش مسیل ها را افزایش داده است.
وی با رصد نحوه پاکسازی، نظافت، لایروبی و رسوب برداری از مسیل ها و حوضچه های رسوبگیر گفت: در سه ماه فصل تابستان و ماه مهر رسوب برداری از حوضچه های رسوبگیر به میزان ۴۷۰ تن انجام و به خارج از مسیل ها حمل شد.
خدامی تصریح کرد: در این مدت یکی از اقدامات مهم اجرایی پاکسازی مسیل مقصودبیک بوده است که به دلیل ریختن زباله از طرف ساکنان همجوار، افراد دوره گرد و … بیش از ۱۲ تن زباله از داخل این مسیل در زیر پل تجریش جمع آوری شد.
معاون شهردار منطقه یک از شهروندان ساکن در حاشیه مسیل ها و عابرین درخواست کرد زباله و ضایعات را در داخل مسیل ها و کانال ها تخلیه نکنند تا منجر به آبگرفتگی و ایجاد سیلاب نشود.

ادامه مطلب