مساجد منطقه۲ میزبان طرح «سلامت درضیافت»
مساجد منطقه۲ میزبان طرح «سلامت درضیافت»
اقتصادوتجارت : معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا ، طرح «سلامت درضیافت»اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲،کاظم داودی با اعلام این خبرگفت: همزمان با ماه میهمانی خدا ،اداره سلامت با هدف ارتقا سلامت جسمی و روحی شهروندان و روزه داران ویژه برنامه های سلامت در ضیافت را اجرا می کند.
وی افزود: برپایی میزخدمت در مساجد منتخب و ارائه خدمات سلامت محور درقالب غربالگري قند وفشار خون با همکاری مراکز درمانی منطقه ازجمله برنامه های این ایام است.
وی افزود: همزمان با برپایی پردیس قرآنی لبخند دلها،غرفه سلامت با برنامه هایی همچون مشاوره پزشكي، روان شناسي ، تغذيه و همچنين ارائه برنامه های آموزشی پذیرای شهروندان است.
داودی گفت:برنامه های آموزش محور درقالب برگزاری کلاس ها و کارگاههای آموزشی خود مراقبتی، تهیه و انتشار محتواهای آموزشی با موضوع تغذیه مناسب در ماه رمضان ،مشاوره های پزشکی و .. در مساجد و سرای محلات در حال انجام است.
معاون شهردار منطقه ۲ در ادامه به مراسم ضیافت افطار ویژه کودکان دارای بیماری خاص اشاره کرد و گفت: این مراسم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبي (ع) در همراه سرای اتیسم برگزار شد.
وی اظهارداشت: نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مساجد، ، توزیع بسته کمک معیشتی میان خانواده های نیازمند از دیگر برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان انجام شد.