مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد)، میزبان جشنواره بزرگ نهال فین‌تک
مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد)، میزبان جشنواره بزرگ نهال فین‌تک
اقتصادوتجارت : جشنواره بزرگ نهال فین‌تک از سوی مرکز نوآوری فینوداد و به میزبانی بانک ملی ایران برگزار می شود.

گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به موضوع فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از محصول، راهکار و افراد موثر در این حوزه، برای رشد نوآورانه این صنعت می‌کوشد. جشنواره «نهال فین‌تک» برای نخستین‌ بار اسفند ۱۳۹۸ همزمان با یازدهمین رویداد فیناپ برگزار شد و دومین دوره آن ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ با نگاهی ویژه به اپلیکیشن و راهکارهای برتر در دوران همه‌گیری کرونا منتخب هایی از بخش‌های مختلف حوزه فین‌تک را معرفی کرد.
سومین دوره این جشنواره، روز چهارشنبه ۴ اسفندماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ تا ۲۱ برگزار می‌شود و مرکز نوآوری فینوداد به عنوان بازوی شتابدهی و حمایت از استارتاپ های حوزه فینتک در راستای زنجیره ارزش بانک ملی ایران و شرکت های گروه سداد، میزبان این رویداد ملی است.
در این دوره از جشنواره، مساله‌محوری (حل متناسب و متفاوت دغدغه‌های انسانی به شکل یک تجربه رضایت‌بخش)، غنی‌سازی واقعیت (ارائه یک تجربه غنی‌شده به کمک فناوری و اطلاعات) و طراحی انسان‌محور (نگاهی دقیق به تعاملات انسان و سیستم و خلق ارزشی نو در قالب یک تجربه ناب) به منظور ارزیابی اپلیکیشن، محصول و راهکارهایی که به رقابت وارد شوند، معیارهای اصلی به شمار خواهند رفت.