مراجعات گسترده فعالان گردشگری روس به آژانس های مسافرتی ایرانی، نوید بخش همکاری های خوب آینده
مراجعات گسترده فعالان گردشگری روس به آژانس های مسافرتی ایرانی، نوید بخش همکاری های خوب آینده
اقتصادوتجارت : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون گردشگری مجلس: با توجه به شرایط پیش آمده می توانیم گردشگران روسیه را به سمت ایران سوق دهیم و سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کنیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد نمایشگاه، محمدرضا دشتی اردکانی در حاشیه برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو با حضور در پاویون ایران، درباره حضور نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان در این رویداد بین المللی گفت: امسال با تلاش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مشارکت بخش خصوصی، حضور کشورمان در نمایشگاه MITT 2023 مسکو، بسیار چشمگیر است و طراحی پایون و برنامه های پیش بینی شده به شیوه ای انجام و اجرا شده که پاویون ایران مانند نگینی در میان غرفه های دیگر کشورها می درخشد.

او افزود: خوشبختانه در این چند روز مراجعات خیلی زیادی از سوی شرکت های گردشگری روسیه، شرکت های حاضر در نمایشگاه از دیگر کشورهای جهان داشتیم که مایل به همکاری با فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران هستند و این امر نوید بخش همکاری های خوب و موثری در این زمینه است.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده می توانیم گردشگران این کشور را به سمت ایران سوق دهیم و سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کنیم. در این راستا حضور در این رویداد بین المللی برای دستیابی به این هدف بسیار مهم و اثر بخش است.

دشتی اردکانی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه این نمایشگاه مورد توجه مردم و شرکت های روسیه و همچنین شرکت کنندگان از کشورهای مختلف است، لازم است در سال های آینده نیز پاویون های بدین شکل شکوهمند و قوی در دوره های بعدی نمایشگاه داشته باشیم تا بتوانیم جایگاه خود را حفظ و تثبیت کنیم.