مدیرعامل شرکت دخانیات ایران: افزایش تولید با نگاه به صادرات، برنامه راهبردی شرکت دخانیات ایران است
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران: افزایش تولید با نگاه به صادرات، برنامه راهبردی شرکت دخانیات ایران است
اقتصادوتجارت : مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بر افزایش تولید کیفی محصولات دخانیات تأکید کرد و گفت: افزایش تولید با نگاه ویژه به صادرات و بازار کشورهای منطقه از برنامه های راهبردی این شرکت است.

به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، دیدار صمیمانه‌ی دکتر شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با شورای حوزه مقاومت بسیج ۵۰۹ امام رضا(ع) دخانیات و فرماندهان پایگاه‌های تابعه برگزار شد.

در این جلسه دکتر شیخان با بیان اینکه بسیجی بودن افتخار ماست و این امر تکلیف را بر ما سنگین‌تر می‌کند افزود: تجربه نشان داده است که حضور بسیج و تفکر بسیجی باعث پیروزی در همه عرصه‌ها همچون دفاع مقدس گردیده و در جنگ اقتصادی و تحریم نیز نیازمند حضور بسیجیان در وسط میدان هستیم.

مدیرعامل شرکت دخانیات افزود: أشاعه تفکر بسیجی که همان تفکر کار، تلاش، کوشش، پیشرفت، تعالی و دلسوزی و حرکت به سمت منافع ملی می‌باشد، باید در تمامی اقدامات و فرآیندهای اصلی شرکت نهادینه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اعمال شده از طرف استکبار جهانی، نیازمند مشارکت تمامی بسیجیان شرکت همسو با دیگر همکاران هستیم و اقدام عملی جهت ارتقای فرهنگ اخلاق اسلامی همچون اقامه باشکوه نماز جماعت، برپایی مناسبات و مراسم‌های مذهبی و ملی و پرهیز از رذائل اخلاقی مانند غیبت و تهمت مورد توجه باشد.

دکتر شیخان در پایان این جلسه با اشاره به نگاه تخصصی به شرکت دخانیات گفت: افزایش تولید کیفی و عبور از زیان‌دهی و رسیدن به سود‌دهی و توجه ویژه به رفاه، معیشت و حقوق پرسنل و افزایش سهم دخانیات ایران از بازار داخلی با نگاه ویژه به صادرات در دستور کار قرار دارد و این سیاست‌ها با توکل به خداوند منان و همت همه‌ی همکاران شریف و زحمتکش شرکت قابل تحقق است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه علی رضایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اظهار داشت: بسیج و بسیجیان دلاور شرکت دخانیات ایران به عنوان بازویی قوی، چشمی بصیر و مشاوری امین آمادگی اجرای مأموریت‌های محوله در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در راستای اهداف عالیه شرکت را دارند.

ضمناً در پایان این دیدار، دکتر شیخان با اهدای لوح تقدیر از برادران و خواهران نمونه بسیجی به پاس تلاشهای ارزشمند و ارتباط سازنده آنها در راستای تحقق اهداف و سیاستهای کلان شرکت دخانیات، قدردانی نمود.