مدیرعامل شرکت بیمه دی: تحول دیجیتال در بیمه دی حوزه فعالیت نمایندگان را گسترش داده است
مدیرعامل شرکت بیمه دی: تحول دیجیتال در بیمه دی حوزه فعالیت نمایندگان را گسترش داده است
اقتصادوتجارت : مدیر عامل شرکت بیمه دی درنشست روسای انجمن‌های صنفی نمایندگان این شرکت با اشاره به نقش اثرگذار نمایندگان در معرفی برند و محصولات بیمه دی به جامعه، اظهار داشت: نمایندگان، بخش جدایی‌ناپذیر از بدنه سازمان هستند.

هادی عبداللهی گفت: نمایندگان همواره نقش محوری در تقویت برند و رضایتمندی مشتریان ایفا می‌کنند.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از تعامل روزافزون ستاد و شبکه فروش در بیمه دی، این هم‌افزایی را عامل کلیدی موفقیت شرکت در فروش و خدمات پس از فروش دانست.

ارائه خدمات بر بستر دیجیتال ضرورتی اجتناب ناپذیر است

مدیر عامل شرکت بیمه دی با تأکید بر اهمیت اقتصاد دیجیتال در فضای کنونی کسب‌وکار، گفت: حرکت به‌سوی ارائه خدمات بر بسترهای الکترونیکی دیگر یک انتخاب یا اقدام نمایشی نیست، بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

عبداللهی اظهار داشت: بیمه دی نیز با راه‌اندازی سوپراپلیکیشن «دِی‌دار» گام‌های مؤثری در این مسیر برداشته و موفق به افزایش رضایت بیمه‌گذاران و گسترش حوزه فعالیت نمایندگان در وسعت بیشتر شده است.