مجيد غفوري روزبهاني مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران شد
مجيد غفوري روزبهاني مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران شد
اقتصادوتجارت : مجيد غفوري روزبهاني طی حکمی از سوی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به عنوان مشاور این معاونت منصوب شد.

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی روز چهارشنبه یکم دی ماه، طی حکمی مجيد غفوري روزبهاني را به عنوان مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
باتوجه به سوابق و تجارب جنابعالي، به‌ موجب اين حكم به سمت «مشاور اينجانب» منصوب مي شويد.
اميد است با استعانت از پروردگار يكتا و در راستاي احقاق حقوق شهر و شهروندان، با بهره‌گيري از استعداد و توانمندي نيروهاي لايق، متخصص و متعهد شهرداري تهران و تعامل و همكاري با كليه دستگاه‌هاي ذيربط، موجبات خدمت‌رساني مفيد و موثر به شهروندان عزيز را فراهم آوريد.
توفيقات روزافزون جنابعالي را در ايفاي كامل مسئوليت محوله و تحقق شعار «تهران؛ كلان شهر الگوي جهان اسلام» از خداوند منان مسألت دارم.
گفتنی است؛ مجيد غفوري روزبهاني در کارنامه کاری خود دارای سوابق ارزشمندی از جمله استاندار کرمانشاه، شهردار منطقه ۵ تهران، معاون بنیاد مسکن کشور، مدیرکل مسکن و شهر سازی استان تهران، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت مسکن و شهرسازی است.