مجموعه های شهربانو و بوستان های بانوان از ظرفیت های مهم شهرداری برای بهبود کیفیت زندگی بانوان می باشد
مجموعه های شهربانو و بوستان های بانوان از ظرفیت های مهم شهرداری برای بهبود کیفیت زندگی بانوان می باشد
اقتصادوتجارت : مریم اردبیلی مشاور امور بانوان شهرداری تهران در نشست صمیمانه با شهردار منطقه ، در جریان فعالیت‌های شهرداری منطقه ٢٠ در امور بانوان و اقدامات اجتماعی و فرهنگی و چگونگی ارائه خدمات قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠ در این نشست مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه٢٠ گزارش تکمیلی در خصوص تعداد مراکز کوثر و مجموعه شهربانو و بوستان بانوان و زیر ساخت های حوزه زنان و برنامه‌هایی که باید در این منطقه انجام شود را بیان کرد.

🔺مشاور امور بانوان شهرداری تهران در نشست صمیمانه با شهردار منطقه ٢٠ و تیم مدیریت شهری منطقه گفت: از بین ١١۴٠٠ بانوی شاغل در شهرداری تهران، متخصص‌‌ترین و با تجربه‌ترین بانوان با نگاه‌های خوب مدیریت شهری، در جمع بانوان خانواده شهرداری وجود دارند.

🔺سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ٢٠ در این جلسه گفت: در مرتفع‌کردن چالش‌های بانوان در منطقه و انجام‌ هر فعالیت و اقدامی که در حوزه بانوان شاغل و شهروندان باشد پیشگام‌ خواهیم بود و از هر تحولی در مدیریت شهری خانواده محور استقبال می‌کنیم.

🔺مشاور امور بانوان شهرداری تهران و شهردار منطقه ٢٠ در ادامه نشست صبحگاهی خود به دیدار خانواده شهید جعفر زاده رفتند و در ادامه این بازدیدها در فضایی صمیمانه پای درد و دل مادر سه فرزند معلول و سرپرست خانوار نشستند و از اقدامات این بانوی فداکار و زحمت کش تقدیر و تشکر کردند.

🔺در ادامه تور یکروزه مدیران ارشد شهری، مشاور امور بانوان شهرداری تهران، در مراکز کوثر منطقه حضور و از نزدیک با بانوان شاغل در این مراکز به گفتگو نشست و گفت: ظرفیت های بالای انسانی در منطقه ٢٠ فراوان است و شهرداری به دنبال تسهیل فعالیت زنان و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و جامعه کم‌توان و توانیابان است.

🔺در ادامه این تور بازدید یکروزه، از برنامه های پیشنهادی جهت آماده سازی بوستان بانوان دربخشی از بوستان جانبازان بازدید و مقرر شد برای احداث این بوستان اعتباراتی از سوی شهردار تهران اختصاص یابد.

🔺مشاور امور بانوان شهرداری تهران در پایان این بازدید با اشاره گام پیشتازانه منطقه در خصوص برنامه های استارت آپی، مطالبی را در مورد حمایت از برنامه، تخصیص مکان برگزاری و اعتبارات، جهت اجرای برنامه شهردخت که برای اولین بار در این منطقه با ارائه ١٠٠ اثر برتر همراه بود، ارائه نمود و در ادامه مدیر بانوان در تشریح این طرح گفت: طرح های متنوعی در حوزه های مختلف وارد دبیرخانه رویداد شده است و بعد از کمپ ۱۰۰ روزه شتابدهی، ۲۰ ایده سرمایه پذیر وارد فرایند حمایت خواهند شد.