لایروبی انهار منتهی به مدارس منطقه ۴ پایتخت
لایروبی انهار منتهی به مدارس منطقه ۴ پایتخت
اقتصادوتجارت : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح فوریتی رسیدگی ویژه به جوی ها، انهار و کانال های روباز و روبسته معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، “رضامعلم” در این باره گفت: همزمان با بازگشایی مجدد مدارس و مراکز آموزشی و احتمال ایجاد مشکلات در رفت و آمد دانش آموزان در طرح فوریتی شبکه های اصلی جمع آوری آب های سطحی از جمله کانال های روباز، سرپوشیده و مسیل ها لایروبی و نظافت شد.
او در ادامه افزود: لایروبی و پاکسازی شبکه های آشغالگیر و رسوبگیر در انهار روبسته، جمع آوری آب های سطحی در تونل ها، کانال های مدفون و مجاری لوله گذاری شده، تأسیسات حوضچه رسوبگیر، آشغالگیر، کالورت و … از دیگر اقدامات اساسی این طرح فوریتی در معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی است.
معاون شهردار منطقه ۴ افزود: در حال حاضر در منطقه ، ۴ مسیل اصلی خشایار، جمشیدیه، دارآباد (امام علی(ع)، ابوذر غفاری و کانال هایی از جمله کانال های باقری، اسفندانی، علم و صنعت، ده نارمک و… موجود است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات رسیدگی به جوی ها، کانال ها و مسیل ها و جلوگیری از طغیان احتمالی در بارش های فصلی همواره در دستور کار بوده و اجرایی می شود.