فروش آنلاین بیمه نامه شخص ثالث در «بیمه حافظ» کلید خورد
فروش آنلاین بیمه نامه شخص ثالث در «بیمه حافظ» کلید خورد
اقتصادوتجارت : مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه حافظ از کلید خوردن سامانه فروش آنلاین بیمه نامه شخص ثالث در «بیمه حافظ» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ، مهران شیرخدایی اظهار کرد: در راستای پیگیری و اجرای برنامه های راهبردی شرکت در بخش فناوری اطلاعات در سال جاری نسبت به توسعه ساختار و جذب نیروهای خبره برنامه نویس از بازار اقدام شد.
وی ادامه داد: در بخش زیر ساخت‌ها با بهبودهای انجام شده و با توجه به مهیا شدن بستر اجرای برنامه ها توانستیم در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ سامانه هایی مانند: هوش تجاری، فروش آنلاین بیمه نامه شخص ثالث و … و همچنین زیر ساخت دریافت اطلاعات پروندهای خسارت بیمه شدگان از وزارت بهداشت به واسطه هاب درمان بیمه مرکزی را تولید و مورد بهره برداری قرار دهیم.
شیرخدایی افزود: با عنایت به پتانسیل های ایجاد شده، بحث طراحی و پیاده سازی به صورت کاملاً داخلی صورت گرفته و با توجه به بازخوردهای دریافتی از معاونت فنی، توسعه های لازم نیز انجام خواهد گرفت.
مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه حافظ تاکید کرد: سامانه هوش تجاری با توجه به فازهای انجام شده میتواند به عنوان یک نرم افزار قابل طرح در صنعت به عنوان نمونه قابل اتکا مطرح و مورد استفاده قرار گیرد و در سال ۱۴۰۲ نیز توسعه آن ادامه خواهد یافت.