فراخوان تامین‌کنندگان تجهیزات تولید داخل
فراخوان تامین‌کنندگان تجهیزات تولید داخل
اقتصادوتجارت : شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به منظور توسعه و بروزرسانی لیست تامین­‌کنندگان خود در حوزه تجهیزات تولید داخل، اقدام به برگزاری فراخوان عمومی به منظور شناسایی و ارزیابی تولیدکنندگان فعال، توانمند و دارای صلاحیت در زمینه‌­های ذیل می‌نماید.

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به منظور توسعه و بروزرسانی لیست تامین­‌کنندگان خود در حوزه تجهیزات تولید داخل، اقدام به برگزاری فراخوان عمومی به منظور شناسایی و ارزیابی تولیدکنندگان فعال، توانمند و دارای صلاحیت در زمینه‌­های ذیل می‌نماید:

۱- دکل، چراغ چشمک زن سولار، فنس و سایه‌­بان

۲- رک رکتیفایر

۲- باتری سیلد اسیدی و لیتیومی

۳- تابلو برق AC

۴- کابل برق DC و AC

لذا از کلیه شرکت‌های فعال در این زمینه دعوت می‌شود با مراجعه به پایگاه جامع اطلاع‌رسانی معاملات همراه اول (www.tamin.mci.ir) و ورود به حساب کاربری خود، نسبت به دریافت اسناد فراخوان (شامل شرح فراخوان و نیازمندی‌های فنی) و ارسال مدارک مرتبط اقدام نمایند. داوطلبان شرکت در فراخوان جهت دریافت اسناد می‏‌توانند از ساعت ۸ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ لغایت ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۱۴ پس از ورود به حساب کاربری خود، نسبت به دریافت اسناد فراخوان اقدام نمایند.

زمان و محل تحویل پاکات: اسناد فراخوان می‌بایست به صورت الکترونیکی در قالب فلش و یا لوح فشرده، در پاکت سربسته و حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۱۵، به دبیرخانه مرکزی همراه اول (به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، پلاک ۹۰، برج همراه، طبقه همکف) تحویل شود. ذکر شماره و عنوان فراخوان و نام شرکت روی پاکت ضروری است.

همچنین داوطلبان می‌­توانند در صورت وجود هرگونه سوال با ایمیل tamin@mci.ir و یا شماره تماس ۸۱۷۱۲۵۸۱ (خانم برکتی) تماس حاصل فرمایند.