غرفه ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو ۲۰۲۳ افتتاح شد
غرفه ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو ۲۰۲۳ افتتاح شد
اقتصادوتجارت : غرفه ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری سفر و هتلداری مسکو MITT با حضور معاون گردشگری، رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و سفیر ایران در روسیه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در پایتخت روسیه آغاز به کار کرد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دوره از نمایشگاه، زمینه حضور هدفمند نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران را فراهم کرده است.

علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارا میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر دشتی اردکانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون گردشگری، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه، لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه  گردشگری خارجی، مسعود احمدوند رایزن فرهنگی ایران در روسیه در آیین گشایش غرفه ایران در نمایشگاه MITT حضور داشتند.

در دوره بیست و نهم نمایشگاه سفر و هتل‌داری مسکو، ١٣ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، آژانس ها و تورگردانان ایرانی به نمایندگی از سوی فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران حضور دارند تا به معرفی ظرفیت ‌های گردشگری، طبیعتگردی و بومگردی، مناطق تاریخی و آثار باستانی و ظرفیت های سرمایه گذاری کشورمان کمک کنند.

برپایی کارگاه های صنایع دستی با تولید زنده آثار توسط هنرمندان ، اجرای گروه های موسیقی فولکلور ترک، کرمانجی و کرد، برگزاری نشست های تخصصی با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردان روسی سه نوبت در روز ، نمایش نماهنگ های معرفی ایران به منظور مقابله با ایران هراسی و برگزاری شب ایرانی با حضور نمایندگان و مدیران شرکت های گردشگری روسیه و دیگر نمایندگان کشور های حاضر در نمایشگاه، از مهمترین برنامه های غرفه ایران است.

‏MITT یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان و بسیار مورد توجه جامعه جهانی گردشگری است. این رویداد بین المللی محیطی مناسب برای فعالانی است که در نظر دارند ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گسترده تر کنند.

این نمایشگاه یک رویداد تجاری بین المللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) است که شرکت در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانس های مسافرتی و تور اپراتورهای ۵۲ منطقه روسیه و حدود ۲۰ کشور جهان را فراهم می کند.