غبار روبی مزار شهدای گمنام منطقه ۴ در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی
غبار روبی مزار شهدای گمنام منطقه ۴ در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی
اقتصادوتجارت : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور شهردار منطقه 4 و تعدادی از خانواده شهدای مقاومت در مزار شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” اسمعیل قضاتلو” با اشاره به در نظر گرفتن پروتکل های ستاد ملی کرونا در برگزاری برنامه ها گفت: همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مراسم باشکوهی با همکاری دانشگاه علم و صنعت صبح امروز در مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.
او افزود: در این مراسم ضمن غبار روبی و شستشوی مزار شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت، در وصف و ویژگی ها و سجایای اخلاقی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موضوعات مختلفی بیان و از ایشان به عنوان اسوه اخلاق و وطن دوستی یاد شد.
قضاتلو در ادامه با اشاره به برگزاری دومین مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: عصر امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن پدافند غیر عامل کشور در محله مجیدیه شمس آباد برگزار می شود.
وی در ادامه افزود : این مراسم با حضور مدیران ارشد شهری منطقه ۴ ، سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل کشور ، سردار حسن زاده فرمانده قرارگاه محمد رسول ا….. تهران ، خانواده شهید مظفری نیا از همرزمان شهید سلیمانی ، جمعی از خانواده معزز شهدا و اقشار مردم از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر امروز برگزار می شود.
قضاتلو در تشریح ویژه برنامه های میدانی و مجازی این ایام گفت : برپایی موکب و ایستگاه صلواتی، برگزاری کاروان خودرویی تحت عنوان سردار دلها ، برپایی نمایشگاه عکس با مضامین شخصیت والای سردار سلیمانی در ساختمان های سرای محله ها و شهرداری منطقه ۴ از دیگر برنامه های این هفته است .