عملکرد شش ماه‌ی ابتدایی سال ۱۴۰۳ شرکت زغال‌سنگ پروده طبس ارزیابی شد
عملکرد شش ماه‌ی ابتدایی سال ۱۴۰۳ شرکت زغال‌سنگ پروده طبس ارزیابی شد
اقتصادوتجارت : عملکرد شش ماه‌ی ابتدایی سال ۱۴۰۳ شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در هلدینگ صدر تأمین ارزیابی شد.

به نقل از شستا رسانه، جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه‌ی منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ شرکت زغال‌سنگ پروده طبس با حضور امیرحسین نادری، مدیرعامل و سیدمحمدصابر پرورش، معاون امور شرکت‌های هلدینگ صدر تأمین وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و هم‌چنین مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره‌ی شرکت زغال‌سنگ پروده طبس برگزار شد.

در این جلسه، اسماعیل زمانی، مدیرعامل شرکت صنایع زغال‌سنگ پروده طبس گزارشی از آخرین وضعیت شرکت، عملکرد و اقدامات ویژه در ۶ ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۳ ارایه داد.

وی هم‌چنین به بیان توضیحاتی درباره‌ی تلاش برای وصول مطالبات، تأمین مالی و تخصیص ارز برای خرید تجهیزات حفاری و نوسازی «ست لانگ وال» را از اهم اقدامات خود برشمرد.

در ادامه‌ی این نشست، مدیرعامل هلدینگ صدر تأمین، پی‌گیری اصلاح رویه‌ی قیمت‌گذاری زغال را در وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم‌چنین تأمین مالی از طریق اخذ تسهیلات بانکی به منظور تسریع در انجام طرح‌های توسعه‌ای بالاخص محدوده‌ی معدن پروده ۱ و معدن پروده ۴ را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه صنعت زغال‌سنگ ایران یکی از بخش‌های مهم اقتصادی کشور است به لزوم ایجاد تحول در این صنعت، از طریق توجه بیشتر به شرایط کارکنان زغال‌سنگ، به‌روز‌رسانی تجهیزات و فناوری‌ها، افزایش چندین برابری میزان تولید و گذر از چالش‌های موجود با به‌کارگیری راهکارهای چندمرحله‌ای و به کمک درایت و توجه مدیران و تصمیم‌گیران در این صنعت تأکید کرد.

سید محمد صابر پرورش، معاون امور شرکت‌های هلدینگ صدر تأمین با تأکید بر توسعه‌ی بازارهای صادراتی، تلاش برای جذب مشتریان جدید برای رهایی از انحصار خریداران در راستای سودآوری بیشتر و هم‌چنین برنامه‌ی جامع برون رفت از وضیعت موجود را مهم‌ترین وظیفه‌ی مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت زغال‌سنگ پروده طبس دانست.