عزم بلند دولت چهاردهم برای آبادانی سیستان و بلوچستان/ سیر اداری فعالان اقتصادی را تسهیل خواهیم کرد
عزم بلند دولت چهاردهم برای آبادانی سیستان و بلوچستان/ سیر اداری فعالان اقتصادی را تسهیل خواهیم کرد
اقتصادوتجارت : وزیر صمت در دومین روز از سفر به استان سیستان و بلوچستان، در نشست فعالان اقتصادی جنوب استان در بندر چابهار اعلام کرد که عزم بلند دولت چهاردم برای آبادانی این منطقه دو چندان شده است.

وی ادامه داد: تولید همراه با مزیت‌های مختلف بوده و نیاز است حامی تولید باشیم و نگاه ما به تولید استراتژیک و کمیته‌های راهبردی باید فعال باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزود: رویکرد ما این هست که توجه ویژه به بخش خصوصی داشته باشیم و فعالان اقتصادی که آمادگی فعالیت در این حوزه را دارند، رزومه تجاری خود را به اداره کل صمت برای رونق تجارت یا بازارهای کشورها تحویل داده تا بررسی اولیه انجام و این حوزه فعال‌تر از قبل باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: استان سیستان و بلوچستان در صنعت، معدن و تجارت در میانگین کشوری جایگاه قابل قبولی دارد اما در حوزه معدن باید زنجیره کامل آن مدیریت و اجرایی شود.

اتابک با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب، کارگاه‌های تولیدی شده اما نیازمند بازنگری و تسریع خیلی از موارد بوده، یادآور شد: در این امر همکارانم در وزارت صمت را در برهه‌های مختلف برای بازدید ومیزان پیشرفت خواهم فرستاد.