صندوق کارآفرینی امید یزد، ۶ هزار فقره تسهیلات در دولت سیزدهم پرداخت کرد
صندوق کارآفرینی امید یزد، ۶ هزار فقره تسهیلات در دولت سیزدهم پرداخت کرد
اقتصادوتجارت : مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: در دولت سیزدهم ۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ پنج هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان در استان پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سیدعباس امامی افزود: چهار هزار و ۷۰۰ فقره از این تسهیلات به مبلغ پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت ۶ هزار و ۴۰۰ شغل فراهم شد.

وی اظهار کرد: همچنین یکهزار و ۳۰۰ فقره هم به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات ضروری اقدام شده است.

امامی گفت: از تسهیلات پرداختی ۲ هزار و ۸۰۰ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال در بخش خدمات، یکهزار و ۲۱۰ طرح به مبلغ یکهزار و ۹۱۰ میلیارد ریال در بخش صنعت و ۶۹۰ طرح به مبلغ یکهزار و ۶۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

مدیر صندوق کارآفرینی استان خاطر نشان کرد: سه هزار و ۱۳۵ فقره ه تسهیلات به آقایان، ۲ هزار و ۸۰۰ فقره به بانوان و ۶۵ فقره به مؤسسات و شرکت‌های حقوقی پرداخت شده است.

امامی گفت: از اقدامات شاخص دولت سیزدهم راه اندازی نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور بود و صندوق کارآفرینی امید استان با حمایت مالی از ۵۰ واحد راکد و نیمه فعال با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد ریال در دولت مردمی ، زمینه ایجاد و تثبیت ۲۸۰ فرصت شغلی را فراهم نمود.

وی افزود: جذب صددرصدی اعتبارات مربوط به مصوبات سفر شهید جمهور به استان از دیگر اقدامات صندوق کارآفرینی امید استان است که با پرداخت ۸۶۹ فقره تسهیلات اشتغال و ضروری با اعتباری معادل ۹۸۵ میلیارد ریال توانست زمینه پاسخگویی به درخواست‌های مردم دارالعباده را فراهم نماید.