صنایع شیر ایران در «مهمونی ۱۰کیلومتری» غدیر درخشید
صنایع شیر ایران در «مهمونی ۱۰کیلومتری» غدیر درخشید
اقتصادوتجارت : شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با برپایی غرفه پذیرایی و اهدای هدایا در جشن مردمی مهمونی ۱۰ کیلومتری مشارکت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در روز عید غدیر، سفره مهمونی پگاه در میدان ونک تهران گسترده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان شهروندان تهرانی بود که با استقبالی کم نظیری روبرو شد.

🔸گفتنی است، مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، با حضور ۶۰۰ مجموعه، حد فاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا چهار راه پارک‌وی برگزار شد که غرفه پگاه حدود ۲ ساعت بیشتر از زمان بندی مراسم به بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم تهران خدمت رسانی کرد.
پذیرایی شیرین پگاه
🔹صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه این مجموعه در سفره خود انواع آبمیوه های پگاه(پدیده)، نوشیدنی های رادلر و شیرهای طعم دار استریل را به همراه کیک برای میزبانی شهروندان قرار داده بود و علاوه بر این، با اهدای هدایای تبلیغاتی و بادکنک به کودکان یکی از ایستگاه های پر ازدحام مردم در این جشن بود.

🔸در این برنامه علی اصغر محمدپور مدیرعامل و جمعی از مدیران و همکاران صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه نیز با حضور در غرفه‌های پگاه از شهروندان پذیرایی کردند.

🔹گفتی است، شرکت‌ها و شعب تابعه پگاه نیز در بیش از ۳۰ ایستگاه در سراسر کشور با برپایی ایستگاه صلواتی نسبت به برپایی جشن غدیر اهتمام داشتند.