صدور دو هزار و ۶۵۵ کارت فعال مروارید، طی سه ماهه ابتدایی سال جاری
صدور دو هزار و ۶۵۵ کارت فعال مروارید، طی سه ماهه ابتدایی سال جاری
اقتصادوتجارت : مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران، از انعقاد 61 فقره قرارداد و صدور دو هزار و 655 کارت فعال مروارید، طی سه ماهه ابتدایی سال جاری در شعب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، علیرضا واحدپور مدیر امور استان‌ها و بازاریابی با اعلام این خبر افزود: در سه ماهه ابتدایی سال جاری، شعبه مستقل ۶۶۶، مدیریت شعب منطقه شرق تهران ۴۵۰، مدیریت شعب استان البرز ۱۹۵، مدیریت شعب منطقه غرب تهران ۱۶۵، مدیریت شعب استان های مرکزی و بوشهر به ترتیب ۱۵۵ و ۱۵۴ صادر کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا پایان خردادماه سالجاری ۶۱ فقره قرارداد مروارید کارت منعقد شده و بر اساس این قراردادها دو هزار و ۶۵۵ کارت فعال مروارید در شعب سراسر صادر شده است، تصریح کرد: ۶۷ درصد مروارید کارت‌ها، در مدیریت شعب استان‌های البرز، مرکزی و بوشهر، شعبه مستقل و مدیریت شعب مناطق استان تهران و ۳۳ درصد کارت‌های فعال مروارید در سایر استان‌ها صادر شده است.
واحدپور ادامه داد: همچنین شعب تجریش، مستقل، کیش و شهرری در سالجاری بالاترین میزان کارمزد و شعب مستقل و تجریش بالاترین تعداد کارت صادره را داشته اند.
بر اساس این گزارش، خدمات کارت اعتباری مروارید از آبان ماه سال ۹۸ با هدف جذب شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارائه کننده کالا و خدمات در شعب بانک راه‌اندازی شده است.