شهرداران مدارس عضو افتخاری روابط عمومی شدند
شهرداران مدارس عضو افتخاری روابط عمومی شدند
اقتصادوتجارت : شهرداران مدارس منطقه ۲ ضمن بازدید از روابط عمومی و آشنایی با فعالیت ها و ظرفیت های این اداره ،به اعضای افتخاری روابط عمومی پیوستند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، همزمان با گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، شهرداران مدارس منطقه با هماهنگی اداره آموزش شهروندی و آموزش و پرورش منطقه ضمن بازدید از روابط عمومی، با فعالیت‌ها، ظرفیت‌ها و چشم اندازهای این اداره در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات آشنا شدند.

علی طهماسبی، مدیر روابط عمومی درنشست با شهرداران مدارس ضمن تشریح برنامه‌ها و چشم اندازهای روابط عمومی گفت: شهروندان مهم ترین سرمایه اجتماعی هستند و یکی از راهکارهای تحقق اهداف مدیریت شهری در بهره مندی از مشارکت شهروندان ، توسعه شبکه‌های ارتباطی است.

وی افزود: شهرداران مدارس، ظرفیت‌های ارزشمندی هستند که می‌توانند به عنوان نمایندگان مدیریت شهری در آگاهسازی و ایجاد بستر مشارکت شهروندان نقش آفرین باشند.

مدیر روابط عمومی منطقه ۲ با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از فعالیت‌های مدیریت شهری به شهروندان گفت: درهمین راستا از شهرداران مدارس و کانون‌های مردمی و محلی دعوت می شود تا روابط عمومی را درحوزه اطلاع رسانی و شفاف سازی یاری کنند.