شناسایی ظرفیت های خبری محلات تقویت کننده ارتباط دو سویه مدیریت شهری و مردم است
شناسایی ظرفیت های خبری محلات تقویت کننده ارتباط دو سویه مدیریت شهری و مردم است
اقتصادوتجارت : معتمدین و مدیران محلات، نخبگان، هنرمندان و ظرفیت های موجود اطلاع رسانی در سراهای محلات، راه های موثر برای ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان و انعکاس اخبار و اطلاعات هستند که می توان بیش از پیش از آنان بهره مند شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، عباس غلامرضا زاده سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در دور دوم سلسله نشست های “یکشنبه های روابط عمومی” که با حضور محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری این منطقه و مدیران این معاونت و روسای ادارات تابعه و کارشناسان روابط عمومی منطقه برگزار شد، ضمن اشاره به این مطلب که روابط عمومی در حوزه های مختلف و عرصه های متنوع خدمت در شهرداری حضور دارد، بیان داشت: انعکاس صحیح اخبار فعالیت ها از سویی سبب ایجاد انسجام در درون سازمان است و از سویی دیگر سبب دلگرمی شهروندان و مانع از سیاه نمایی و انتشار اخبار نادرست و شایعه پراکنی ها می شود.

وی گفت: روابط عمومی حوزه پر تجربه و پر تلاشی است و کار و تلاش در این‌ حوزه تمامی ندارد و باید در اطلاع رسانی ها شهرداری منطقه یک را به عنوان شهرداری شمیران ببینیم.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و شفاف رویدادهای مدیریت شهری را در یکشنبه های روابط عمومی، تعقیب می کنیم که با شناسایی دغدغه های حوزه های مختلف خدمات رسانی و ارتقای تعاملات دوسویه می توان به این مهم نزدیک شد.

پارسیان در ادامه این نشست به تشریح بسترهای اطلاع رسانی در منطقه یک پرداخت و گفت: مرجع اصلی تمامی اخبار و اطلاع رسانی ها، پرتال شهرداری منطقه یک است که مدیریت محتوایی آن در اختیار روابط عمومی است.

او افزود: اینستاگرام، کانال تلگرام، آپارات، مجله چندرسانه ای وقایع شمیران، تلویزیون های اطلاع رسانی ساختمان مرکزی، پرتال شهرداری تهران و مرکز ارتباطات، سایت، کانال خبری و اینستاگرام شهر از دیگر بسترهایی است که روابط عمومی منطقه در انعکاس اخبار از آن ها بهره می گیرد و در کنار همه این ها ارتباط با ۱۰۰ خبرنگار و ادمین های پایگاه های خبری زمینه انعکاس اخبار و اقدامات مدیریت شهری شمال تهران و اطلاع رسانی به شهروندان را فراهم می کنند که البته همه این بسترها نیاز به محتوای خبری درست، به موقع و فاخر دارند.

گفتنی است روسا و رابطین خبری ادارات فرهنگی، بانوان، سلامت، ورزش، آموزش‌های شهروندی، ستاره شناسی، شهربانو، خدمات اجتماعی و… این معاونت نیز در این نشست موضوعات مدنظر خود را در زمینه اطلاع رسانی برنامه‌ها و اقدامات، مطرح و پیرامون انعکاس به موقع اخبار با کیفیت با کارشناسان واحد رسانه روابط عمومی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.