شصتمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۲۰ برگزار شد
شصتمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۲۰ برگزار شد
اقتصادوتجارت : شصتمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات تهران با حضور رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهران تهران، شهردار منطقه ۲۰، معتمدین محلات، معاونین و شهرداران نواحی به میزبانی شهرداری منطقه ۲۰ و با هدف تقویت ارتباط بین مدیران شهری و معتمدین محلات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهران تهران گفت: تعامل و همکاری مدیریت شهری با معتمدین و نخبگان محلات برای بهبود خدمات رسانی و رفع مشکلات شهری راهبرد اساسی و بسیار مهم است و برگزاری نشست های تخصصی به صورت مستمر با هدف شناسائی ظرفیت ها و مشکلات محلات، تعریف پروژه های شهری و بهبود شرایط زندگی شهروندان در حال انجام است.

🔺آقامیری با بیان اینکه در نشست های تخصصی از تجربیات نخبگان و معتمدین بهره مند می شویم، افزود: هم افزایی و درایت جمعی در شناسائی و حل معضلات و مشکلات محلات و اعلام درخواست های شهروندان تاثیرگذار است و ما را در رسیدگی و رفع مشکلات یاری می کند.

🔺 وی با اشاره به اینکه اداره امور شهر وابسته به مشارکت آگاهانه شهروندان است، اظهار داشت: در نشست‌هایی که با نمایندگان مردم در محلات داشته ایم در تعدادی از مناطق ایده‌های خوبی ارائه شد تا بتوانیم با اشراف کامل نسبت به تعیین بودجه جهت پروژه‌های محله ای و رفع محدودیت‌ها به صورت تفکیکی در محلات اقدام نماییم.

🔺در ادامه این نشست تعدادی از فعالیت های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و خدمات شهری شهرداری منطقه در محلات و مشکلات شهروندان در محلات از سوی معتمدین محلات مطرح و بررسی شد.

🔺رضا شنگی شهردار منطقه ضمن بررسی مشکلات و مطالبات اهالی، حضور در محلات و مساجد را راهکار موثر در تحقق همدلی بین مردم و مدیریت شهری دانست و بر برنامه ریزی فعالیت‌های کیفی‌تر و طبق نیازسنجی در محلات برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان در حوزه های مختلف شهری تاکید کرد.

🔺شنگی استفاده از ظرفیت معتمدین محلی برای تصمیم سازی در تمام موضوعات شهری را حائز اهمیت برشمرد و گفت: در برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه بهره مندی از ظرفیت نخبگان محلی، معتمدان، ائمه جماعت، مشارکت مردمی برای شناسایی و مرتفع شدن مشکلات و پیشبرد کارها و اجرای پروژه های توسعه محله ای مورد توجه است.

🔺این گزارش حاکی است در پایان این نشست و در راستای طرح نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور، صد و پنجاه و پنجمین دیدار مردمی مسجد محور حجت الاسلام والمسلمین آقامیری با حضور شهردار و مدیران ارشد این منطقه و مسئولین شهری و انتظامی در مسجد سیدالشهدا محله دیلمان برگزار و به درخواست ها و مشکلات شهروندان رسیدگی شد.