شرکت صنایع شیر ایران تمامی معیارهای ورود به بازار سرمایه را دارد
شرکت صنایع شیر ایران تمامی معیارهای ورود به بازار سرمایه را دارد
اقتصادوتجارت : در بازدید مدیرعامل سازمان بورس اوراق بهادار از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران عنوان شد: شرکت صنایع شیر ایران تمامی معیارهای ورود به بازار سرمایه را دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، نشست هم اندیشی و هماهنگی نهایی شدن فرآیند حضور شرکت صنایع شیر ایران در بورس به میزبانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران برگزار شد. در این مراسم حمزه مدیر عامل گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی ضمن تاکید بر دیدگاه دکتر نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی، مبنی بر ورود شرکت صنایع شیر ایران به بورس، خواستار تسریع در عملیات ورود به بازار سرمایه شد. همچنین زینلی معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت صنایع شیر ایران نیز ضمن اشاره به تاکید دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران مبنی بر ورود این مجموعه و شرکتهای تابعه به بازار سرمایه و تشریح موقعیت این شرکت و رویکرد آن در خصوص محصولات دانش بنیان، خواستار تکمیل و تسریع فرآیند ورود به بازار سرمایه شد.

سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران در این نشست گزارشی از موفقیتهای این مجموعه ارائه کرد و در ادامه عبدالله قدوسی مشاور مدیر عامل صنایع شیر ایران نیز ضمن اشاره به مباحث سلامت محوری محصولات پگاه و رعایت استانداردهای تولید محصول، در خصوص پروژه های دانش بنیان به پروژه ملی تولید (دی ۹۰ )، اشاره نمود.

محمود گودرزی مدیرعامل بورس اوراق بهادار نیز پس از استماع گزارشات ارائه شده به قدمت شرکت صنایع شیر ایران اشاره کرد و افزود: مجموعه پگاه به عنوان یک شرکت لبنی موفق در کشور شناخته شده است و تمامی معیارهای ورود به بازار سرمایه را نیز در اختیار دارد. وی نسبت به پایین بودن مصرف سرانه شیر در کشور اظهار تأسف کرد و در خصوص پذیرش شرکت صنایع شیر ایران و شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران در بورس اوراق بهادار قول مساعدت داد.

در پایان گودرزی و هیأت همراه از خطوط تولیدی و آزمایشگاه پگاه تهران و همچنین نحوه تولید محصولات و ارزیابی های کیفی آن، بازدید نمودند.