سپ در جمع ۱۱ شرکت برتر پرداخت جهان قرار گرفت
سپ در جمع ۱۱ شرکت برتر پرداخت جهان قرار گرفت
اقتصادوتجارت : سپ، با حفظ جایگاه نخست خود در ایران و منطقه خاورمیانه، گامی بلند در عرصه جهانی برداشت و در جمع ۱۱ شرکت برتر پرداخت جهان قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی سپ، بر اساس آخرین گزارش نشریه نیلسون ریپورت، پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، با پردازش ۹ میلیارد و ۷۹۸ هزار و یکصد تراکنش در سال ۲۰۲۳، در جایگاه یازدهم جهان قرار گرفت و رکورددار شرکت‌های ایرانی در جمع ۱۵۰ شرکت برگزیده ارائه‌کننده خدمات پرداخت دنیا شد.

نکته حائز اهمیت اینکه، سپ از سال ۲۰۱۹ تاکنون به طور پیوسته در حال ارتقای جایگاه خود در رتبه‌بندی جهانی بوده است و با جهشی چشمگیر از رتبه شانزدهم جهان در سال ۲۰۱۹ به رتبه یازدهم در سال ۲۰۲۳ رسیده است؛ به نحوی که در طی ۵ سال اخیر، سپ هرسال رکورد قبلی خود را جابه‌جا کرده است.

این موفقیت مداوم، نشان از رشد و توسعه پایدار سپ و تعهد این برند به ارائه بهترین خدمات پرداخت است. سپ با کسب این دستاورد جدید، بار دیگر ثابت کرد که می‌تواند در سطح جهانی رقابت کند و نام ایران را در صنعت پرداخت‌های الکترونیکی پرآوازه سازد.

گفتنی است، نیلسون ریپورت (Nilson Report)، یکی از معتبرترین مراجع و منابع تخصصی حوزه پرداخت با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت است که ضمن بررسی عملکرد دوره‌ای و سالیانه شرکت‌های پرداخت جهان، رتبه‌بندی دقیق و جامعی را ارائه می‌دهد. آمارهای دقیق این نشریه، برای سیاست‌گذاران و فعالان صنعت پرداخت بسیار ارزشمند و استراتژیک محسوب می‌شود.