ساماندهي املاک متروكه و باقيمانده پلاكهاي متعلق به شهرداري منطقه ۴
ساماندهي املاک متروكه و باقيمانده پلاكهاي متعلق به شهرداري منطقه ۴
اقتصادوتجارت : رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۴ از تشکیل كارگروه شناسايي و ساماندهي املاک متروكه و باقيمانده پلاكهاي متعلق خبر داد و گفت: دراین کارگروه پلاک و متروکه های رها شده به صورت ميداني بررسی و تعیین وتکلیف می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” مرتضی عزیزی” با اشاره به اینکه این کارگروه به دستور شهردار منطقه تشکیل شده است افزود: شناسايي املاكي كه در سنوات گذشته در محدوده این منطقه اعم از بزرگراهها و گذرهاي اصلي كه در اثر اجراي پروژه ها تخريب و رها شده و تبدیل به نقاط بی دفاع گردیده بود، با تشکیل این کارگروه نسبت به استخراج و پردازش قطعات احتمالي و جانمايي پلاك ها بصورت محور به محور و ميداني اقدام و تبدیل به محلی امن خواهد شد.
او در ادامه گفت: پس از بررسی در صورت تایید ، چنانچه امكان بارگذاري و يا قابليت واگذاري این قطعات از لحاظ ضوابط طرح تفصيلي ميسر باشد اثر مطلوبي در ايجاد درآمد پايدار حاصل از فروش و يا واگذاري از بابت مطالبات پيمانكاران و همچنين تسويه ديون خرد متقاضيان را خواهد داشت.
عزیزی با اشاره به اینکه شهردار منطقه کلیه حوزه های را موظف به همکاری در تسريع در فرآيند شناسايي و احصاء اطلاعات املاک منطقه کردند، افزود: در این کارگروه، شهرداران نواحي ۹ گانه ، اداره املاك ومستغلات ، معاونت مالي و اقتصاد شهري و معاونت شهرسازي و معماري منطقه عضو می باشند.