زنگ مهر در مدارس پویا شهر به صدا در می آید
زنگ مهر در مدارس پویا شهر به صدا در می آید
اقتصادوتجارت : سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای برنامه های شاد ورزشی و تفریحی برای کودکان کار و خیابان همزمان با ۱۶ مهرماه روز جهانی کودک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد نقیب گفت: با توجه به نزدیک شدن به ۱۶ مهرماه روز جهانی کودک قصد داریم از تمامی ظرفیت های تفریحی، فرهنگی و ورزشی شهر تهران برای رقم زدن روزی شاد و بدون کار برای کودکان کار و خیابان استفاده کنیم.

🔻وی افزود: برنامه های مختلفی از جمله سینما، موزه دارآباد، استخر، توچال، زیارت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) ، شهربازی، پارک آدرنالین، اتاق فرار، باغ پرندگان، کاخ گلستان، برج آزادی، دریاچه چیتگر، موزه هوافضا، موزه خودرو و جشن های ویژه برای این روز در نظر گرفته شده تا کودکان کار و خیابان مراکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی روزی متفاوت را پشت سر بگذارند.

🔻نقیب همچنین از برگزاری مراسم “زنگ مهر” در چندین منطقه پایتخت توسط شهرداری های مناطق خبر داد و گفت: پس از برگزاری مراسم “مهر جوانه های امید” و استقبال از ماه مهر، برنامه “زنگ مهر” فردا در مرکز استعدادیابی، توانمندسازی و آموزشی پویاشهر منطقه ۲۰ برگزار می شود.

🔻وی افزود: همچنین ویزیت پزشکی رایگان برای این کودکان در محل شهرداری منطقه ۲۰ و برگزاری جشن با حضور ۵۰۰ کودک کار و خیابان مرکز پویاشهر این منطقه در ورزشگاه قمر بنی هاشم(ع) از دیگر برنامه های “زنگ مهر” است.

🔻سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ادامه داد: فردا همچنین در قالب برنامه “زنگ مهر”، به همت شهرداری منطقه ۱۵ جشن ۵۰۰ نفری برای کودکان کار و خیابان مرکز پویاشهر این منطقه برگزار می شود.

🔻نقیب در پایان گفت: “زنگ مهر” قرار است توسط مناطق دیگر نیز برگزار شود که طی آن در روزهای آتی این برنامه برای کودکان مراکز پویاشهر مناطق ۱۱ و ۱۶ نیز برگزار می شود.