رویش دوباره سود از سهام بانک صادرات ایران
رویش دوباره سود از سهام بانک صادرات ایران
اقتصادوتجارت : طی مراسمی به مناسبت روز درختکاری با حضور حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، اعضای هیأت‌‌مدیره و مدیران ارشد این بانک، شش اصله نهال در محوطه برج‌سپهر بانک صادرات ایران غرس شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی همزمان با روز درختکاری و غرس نهال در محوطه برج‌سپهر با بیان این مطلب افزود: روز درختکاری نشانه‌ای از کاشتن برای آینده است و بانک صادرات ایران که همیشه سرسبز، بالنده، پیشرونده و سربلند بوده، آینده درخشان‌تری نیز خواهد داشت.
وی با تاکید بر این که سال ١٤٠٠ سال سودآوری بانک صادرات ایران بود، اظهار کرد: اصلاح ساختار مالی بانک با تلاش تمامی همکاران به نحوی رقم خورد که سود عملیاتی بانک ماندگارتر شده و سال به سال هم افزایش خواهد یافت و بانک صادرات ایران با تقسیم سود و ارزش‌آفرینی همچنان در مسیر موفقیت پیش خواهد رفت.
صیدی گفت: سال ۱۴۰۱ اولین سال قرن پانزدهم است و تلاش‌های فراوانی انجام شده تا بانک با ساختار مالی مناسب و با وضعیتی مطلوب‌تر به این سال وارد شود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران لزوم تداوم خدمت‌رسانی در روزهای پایانی سال جاری را نیز متذکر شد و افزود: بسیاری از بنگاه‌ها در روزهای پایانی سال پرداخت‌های زیادی دارند و همکاران بانک صادرات ایران می‌کوشند تا به این بنگاه‌ها کمک کنند و به همین منظور خدمت‌رسانی در ایام تعطیل از طریق شعب منتخب بانک برنامه‌ریزی شده است. در روزهای آتی بودجه بانک نیز برای شعب ارسال خواهد شد و در سال ۱۴۰۱ دوران موفقی را برای بانک صادرات ایران پیش‌بینی می‌کنم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان این مطلب گفت: برنامه‌ها و بودجه‌ سال ۱۴۰۱ بانک صادرات ایران برای توسعه بانک و ارائه خدمات بیشتر و کیفی‌تر به مردم به ویژه اقشار محروم جامعه، تولیدکننده‌ها و صاحبان مشاغل، جامع، فراگیر و دورنگرانه است و در تلاشیم در سال جدید خدمات کیفی‌تری ارائه کنیم. صورت‌های مالی ۱۴۰۰ بانک صادرات ایران با سود بسته خواهد شد و در تیرماه قطعا مجمع موفقی خواهیم داشت.
وی با اظهار امیدواری نسبت به نتایج مذاکرات وین، بیشترین تعداد شعب خارجی بانک صادرات ایران در مناطق راهبردی کشورهای جهان را یادآور شد و افزود: در سال ۱۴۰۰ شعب خارجی بانک نسبت به سال‌های قبل عملیات بیشتری داشته‌اند که این روند با قوت ادامه خواهد یافت.

  • منبع خبر : حجت‌اله صیدی همزمان با کاشت شش اصله نهال در روز درختکاری خبر داد