روند درمان بیماری همکاران زیر ذره بین شرکت اپال پارسیان سنگان
روند درمان بیماری همکاران زیر ذره بین شرکت اپال پارسیان سنگان
اقتصادوتجارت : پزشک شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان گفت:در جهت پیشگیری درمان و مراقبت های پس از درمان پیگیری روند درمان بیماری همکاران زیر ذره بین این شرکت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان،دکتر علی خزایی گفت:تنها راه تشخیص قطعی ویروس کرونا انجام تست پی سی آر است چرا که علائم این بیماری شباهت زیادی با بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا دارد.

🔸این متخصص بیماری های داخلی اظهارداشت:در حال حاضر وضعیت کرونا در کشور و همچنین شهرستان خواف روند افزایشی در پیش گرفته و به طبع در شرکت اپال پارسیان سنگان نیز تعداد مراجعین روند صعودی را شاهد هستیم.

🔸پزشک شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان گفت:بیماری کرونا از زمان آغاز تا کنون با علائم متفاوتی خود را بروز داده است که این خود ناشی از ایجاد جهش های متفاوت در ویروس میباشد که در حال حاضر ضعف و بی حالی،سردرد و اسهال و استفراغ علامت های شایع این سویه میباشد که میتواند با علائم دیگری تظاهر پیدا کند.

🔸دکتر خزایی عنوان کرد:ویروس کرونا از طریق هوا بصورتی که فاصله نزدیکی با فرد مبتلا داشته باشید منتقل میشود و میتوان از سرفه،عطسه و سایر عناوین بر روش انتقال این بیماری به یکدیگر اشاره کرد.

🔸وی خاطر نشان کرد:شرکت اپال پارسیان سنگان نیز در راستای پیشگیری،درمان و مراقبتهای بعد از درمان اقداماتی همچون تهیه داروهایی چون ویتامین دی و سی و همچنین تدارک ماسک،مواد ضدعفونی و پیگیری روند درمان همکاران با همکاری نیروهای اچ اس ای صورت میگرفت.

🔸این متخصص بیماری های داخلی وعفونی خاطر نشان کرد:بهترین ماسک دربرابر ویروس کرونا N 95 است اما با توجه به اینکه در سالیان اخیر تجارت وارد حوزه پزشکی شده است استفاده از هر نوع ماسک که کامل اطراف دهان و بینی را بپوشاند و ضخامت لازم برای جلوگیری از ورود ویروس به بدن را داشته باشد میتوان بعنوان ماسک موثری نام برد.

🔸دکتر علی خزایی در پایان گفت:از همگان درخواست داریم نکات بهداشتی و دستورالعمل های بهداشت و درمان را رعایت کنند و در صورت مبتلا شدن به بیماری با کمال خونسردی توصیه های پزشک را انجام دهند و افرادی که بیماری های زمینه ای دارند باید در این خصوص بیشتر از افراد عادی مراقبت کنند.