در این نشست مشورتی، ابتدا امیرعباس اسدزاده مدیر روابط عمومی گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته را به سمع و نظر حاضرین رساند و سپس سایر پرسنل این اداره به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
در ادامه کارشناسان و اساتید حاضر در این جلسه مشورتی، صحبت هایی را پیرامون فعالیت های روابط عمومی به منظور تقویت و بهبود عملکرد این اداره بیان کردند.
دکتر عبدالمجید رحمانی مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی نیز ضمن جمع بندی سیاست ها و بیان نقطه نظرات خود، در خصوص اهمیت و جایگاه حوزه روابط عمومی مطالبی را مطرح کرد و گفت: با وجود برخی از محدودیت ها و مشکلات موجود، روابط عمومی سازمان توانسته خوب عمل کند و تیمی که در این اداره مشغول به فعالیت هستند همه تخصص دارند و به کار در روابط عمومی اشراف دارند اما نیاز است تا اداره روابط عمومی در برخی زمینه ها تقویت شود.
وی افزود: برخی اقدامات سازمان به خوبی برای شهروندان تببین و معرفی شده است اما در برخی اقدامات صورت گرفته لازم است تا اهتمام بیشتری صورت بگیرد و خیرین، مردم، شهروندان و … نسبت به همه خدمات و فعالیت های سازمان مطلع شوند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با بیان اینکه باید اطلاع رسانی بیشتری در زمینه مشارکت های اجتماعی و همچنین توانمندسازی و کارآفرینی بیشتر صورت بگیرد خاطرنشان کرد: بخشی از اقدامات سازمان به مشارکت های مردمی می پردازد که لازم است تا زمینه معرفی و استفاده از ظرفیت خیرین، کارآفرینان، کارخانه ها و … فراهم شده و این قبیل اقدامات برای جلب مشارکت خیرین و مردم انتشار یابد. همچنین باید در این زمینه اقداماتی چون برگزاری جشنواره های فرهنگی،اجتماعی و ورزشی صورت بگیرد تا بستری برای معرفی گروه های جهادی و خیرین در کنار شهروندان باشد و بتوانیم مشارکت مردم در کار خیر را ترویج دهیم.