دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با کارکنان معدن سه چاهون
دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با کارکنان معدن سه چاهون
اقتصادو تجارت : مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور در معدن سه چاهون بافق، با پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

مجتبی حمیدیان، مدیر عامل شرکت سنگ آهن به همراه معاون منابع انسانی با حضور در معدن سه چاهون بافق با پرسنل تلاشگر این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حمیدیان پس از بازدید از معدن آنومالی ۱۰ و محل استخراج معدن سه‌چاهون، در جمع کارکنان و پرسنل خط تولید و سنگ شکن و انتقال سنگ حاضر شد و از نزدیک به پای درددل و مشکلات آنان نشست.

عمده مشکلات پرسنل این معدن، همسان‌سازی حقوق و مزایا، هزینه بین راهی، سرویس دهی نامناسب بخش حمل و نقل و استفاده مینی بوس و ناوگان فرسوده جهت جابجایی کارکنان در مسیر بافق به سه چاهون بود.

در ادامه مدیران و سرپرستان در نشستی دوستانه به بیان دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و تکمیل چرخه فولادی را مهمترین خواسته خود بیان کردند و از مدیریت عامل شرکت، تقاضای در اولویت قراردادن طرح‌های جوار معدنی را نمودند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در پاسخ به درخواست پرسنل سه چاهون گفت: انگیزه اصلی و اول من در قبول این مسئولیت تحقق این خواسته شما است که با همت شما پرسنل پر تلاش طرح های جوار معدنی به ثمر خواهد نشست.