دکتر احمدی صدر: ۴۰خودرو و ۷ اتوبوس وظیفه جمع آوری افراد بی خانمان را بر عهده دارند
دکتر احمدی صدر: ۴۰خودرو و ۷ اتوبوس وظیفه جمع آوری افراد بی خانمان را بر عهده دارند
اقتصادوتجارت : آیین افتتاح طرح حامی شهر ویژه راه اندازی گشت فوریت های خدمات اجتماعی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حضور دکتر علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، دکتر محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و تنی چند از مسئولان ارشد شهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران دکتر احمد احمدى صدر، دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما نسبت به سال گذشته تعداد گشت ها را دو برابر افزایش داده ایم و ۴۰ خودرو و ۷ اتوبوس کار جمع آوری افراد بی خانمان و بی سرپناه را انجام می دهند و در حال حاضر حدود ۲۵۰۰ ظرفیت را به این موضوع اختصاص داده‌ایم.

🔻رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: این مراکز برای افراد کارتن خواب و بی‌خانمان است و در مواردی که سرپناه برای آنها وجود ندارد آنها می‌توانند در مراکز شهرداری تهران بمانند و غذا گرم و محل استراحت در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

🔻وی با تاکید بر اینکه خدماتی که به این افراد ارائه می شود به صورت کاملا رایگان است اظهار کرد:اگر شهروندان بی خانمانی را در سطح شهر تهران مشاهده کردند، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند‌. اشاره می کنم که گشت های ویژه حامی شهر امسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.