در نمایشگاه اقدامات مبارزه با مواد مخدر؛ رئیس جمهور از غرفه شرکت ملی پست بازدید کرد
در نمایشگاه اقدامات مبارزه با مواد مخدر؛ رئیس جمهور از غرفه شرکت ملی پست بازدید کرد
اقتصادوتجارت : آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی از غرفه شرکت ملی پست در نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر با تأکید بر بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجم تیرماه همزمان با فراررسیدن سالروز مبارزه با سوءمصرف مواد مخدر با همراهی سایر مقامات لشگری و کشوری و سفرای خارجی در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از غرفه شرکت ملی پست در نمایشگاه جانبی این رویداد با عنوان اقدامات و دستاوردهای دستگاههای مقابله ای با حضور محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست و مجید قربانزاده مدیر کل دفتر مرکزی حراست و امنیت پستی بازدید کرد.

رئیس جمهور که زمان بیشتری را در غرفه شرکت ملی پست نسبت به سایر غرفه‌ها سپری کرد به طور کامل در جریان اقدامات و دستاوردهای شرکت ملی پست در کشف مواد مخدر قرار گرفت.

آیت الله رئیسی ضمن تقدیر از اقدامات شبکه پستی کشور در همراهی کامل با ستاد مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از آسیب های احتمالی به کشور در این راستا، خواستار استمرار این روند در پست کشور به عنوان بزرگترین بازيگر صنعت لجستیک کشور شد.

در این غرفه بخشی از اقدامات و کشفیات در خصوص مبارزه با مواد مخدر که توسط دفتر مرکزی حراست شرکت ملی پست انجام گرفته بود به نمایش درآمد.