در جشن میلاد امام زمان حضرت ولی عصر (عج) عنوان شد
در جشن میلاد امام زمان حضرت ولی عصر (عج) عنوان شد
اقتصادوتجارت : جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) با حضور ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل، آیت اله حبیب اله رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت ۲۵ اسفندماه در تالار آهن برگزار شد .

مهندس رخصتی با تبریک این اعیاد به تلاشگران شرکت گفت: به برکت این ایام ذوب آهن اصفهان توانست از رکورد تولید در ۵۰ سال عبور و برگی جدید در تاریخ تولید خود ثبت کند که این نشانه عزم و تلاش تمامی کارکنان است.

وی با اشاره به این که انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است افزود: مهمترین وظیفه ای که منتظران مهدی(عج) دارند این است که انتظاری سازنده، صحیح، منطقی و پویا داشته باشند، انتظاری که در باطن خود آمادگی و آماده کردن زمینه را برای ظهور آن حضرت فراهم کند.

سرپرست مدیریت عامل شرکت گفت: بسیاری از مشکلات که برای تولید وجود داشت با فکر و کار جهادی در حال مرتفع شدن است و به زودی باید شاهد درخشش ذوب آهن در عرصه تولید باشیم و تلاشگران ذوب آهن اصفهان بدانند با همت آنها، تولید و بهره وری بیشتر خواهد شد و مسئولین شرکت نیز هر چه در توان داشته باشند برای بهبود معیشت کارکنان به کار خواهند بست .

وی، هماهنگی ، همراهی و انتقاد و پیشنهاد سازنده را از عوامل پیشرفت در شرکت دانست و خاطر نشان ساخت: تلاشگرانی که در خط اول تولید هستند در آینده شرایط بهتری خواهند یافت تا با انگیزه برای شرکت فعالیت نمایند .

آیت اله حبیب اله رهبر نیز گفت: برای حضرت ولی عصر (عج) اسماء و صفاتی را ذکر نموده اند ، روایات شیعه در این خصوص بسیار زیاد است و تمامی دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که یک فرد الهی قادر به اصلاح جهان خواهد بود .

وی افزود: حضرت مهدی (عج) تنها فردی است که می تواند عدالت را در تمام عالم گسترش بدهد، به همین منظور خداوند متعال ایشان را ذخیره قرار داده است .