خیز بلند هتل‌های جهانگردی برای تحقق جهش درآمد و کیفیت خدمات
خیز بلند هتل‌های جهانگردی برای تحقق جهش درآمد و کیفیت خدمات
اقتصادوتجارت : مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در جریان بازدید از هتل جهانگردی انزلی گفت: تمامی پرسنل خدوم و صاحب نظر گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، به‌ عنوان یک ید و پیکر واحد برای جهش درآمد و توسعه هستند.

به نقل از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به همراه فریبا عباسی عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اجرایی، مختار باقری عضو هیات مدیره و کامبیز رنجبر سرپرست معاونت مالی و اداری از هتل جهانگردی‌ انزلی بازدید و به بررسی امکانات هتل پرداختند و از نزدیک در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفتند.ذوقی عنوان کرد: هزار نفر پرسنل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، به‌ عنوان یک ید و پیکر واحد برای جهش درآمد و توسعه هستند و از اینرو با هدف بسیج امکانات و ظرفیت های گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در راستای ایجاد بهبود و تحول در فضای مجموعه در جهت عملیاتی کردن اهداف، پیش خواهیم رفت. وی افزود: در این مدت کوتاه دو ماهه تقریبا از تمامی مراکز شاهد جذب سرمایه گذار و تلاش برای رشد درآمدهای اقامتی و غیراقامتی بوده ایم که این امر مهم، شایسته تقدیر و قدرشناسی از همه این عزیزان است.مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در این بازدید به بررسی مشکلات معارضین ملکی پرداخته و همچنین دستور بازسازی ابنیه و نوسازی تجهیزات اقامتی را صادر کرد. ذوقی از توافقات حاصله پیرامون ایجاد پارک آبی در حاشیه ضلع ساحلی و همچنین ساخت چندین دستگاه سوئیت در فاز اول، با هدف جذب سرمایه گذاران خبر داد.وی در ادامه با احمد دنیامالی نماینده محترم مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، برای همکاری و حمایت در برنامه‌های توسعه ای پیش‌رو دیدار و گفتگو کرد.فریبا عباسی عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اجرایی نیز ضمن استماع گزارش عملکرد مدیران هتل و جلسه با نماینده کارکنان، بازدید کلی از هتل جهانگردی انزلی داشت. وی در نشست کاری و صمیمی خود با پرسنل مجموعه، در خصوص توسعه و بازسازی هتل های انزلی و آستارا، راهکارهایی ارائه داد.