خفن ترین هندزفری های بی سیم زیر ۵۰۰ هزار تومان
خفن ترین هندزفری های بی سیم زیر ۵۰۰ هزار تومان

به نقل از داتیس مارت: در سالیان گذشته فروش هندزفری سیم دار بسیار رواج داشت و اکثر افراد برای تماس یا گوش دادن به موسیقی از هندزفری های سیم دار استفاده می کردند.

در سالیان گذشته فروش هندزفری سیم دار بسیار رواج داشت و اکثر افراد برای تماس یا گوش دادن به موسیقی از هندزفری های سیم دار استفاده می کردند. ولی با پیشرفت تکنولوژی و ورود هندزفری های بی سیم دورگردنی و یا TWS که امکانات بسیار زیادی در اختیار مصرف کنندگان قرار می داد، بسیاری از افراد به استفاده ازاین مدل ها روی آوردند. استقبال از ایرپادهای بلوتوثی زمانی دو برابر شد که کمپانی های مشهور چینی شروع به تولید هندزفری های اقتصادی ایرپادی کردند. در این بین شما می توانید با حداقل هزینه ۵۰۰ هزار تومانی صاحب یک هندزفری بلوتوثی با تمام امکانات از جمله قطع و وصل مکالمه، تغییر آهنگ، کم و زیاد کردن ولوم صدا و … شوید.

اگر به دنبال مدل های ایرپادی و هندزفری های بلوتوثی زیر ۵۰۰ هزار تومان  که ارزش خرید بالایی دارند هستید هندزفری های بیسیم زیر میتواند مناسب شما باشند.

  1. هندزفری بلوتوث اَوی مدل T28

اوی مدل T28 دارای طراحی کیس کاملا سایز ایرپاد۲ اپل است ولی یک ویژگی خاص دارد. درب این کیس از کنار باز می شود و به همین دلیل بسیار خاص و متفاوت است. گوشی های T28 نیز کاملا مشابه ایرپاد۲ می باشد، و اما مشخصات فنی این محصول نسبت به قیمت آن خیره کننده است. زمان عملکرد ۷ ساعت، زمان استندبای ۳۰۰ ساعت، ظرفیت باتری کیس ۵۰۰ میلی آمپر، ظرفیت باتری گوشی ۳۵ میلی آمپر و ورژن بلوتوث ۵٫۱

با توجه به این مشخصات فنی شما پی به ارزش خرید بالای این هندزفری بلوتوث می برید. 

طراحی T13Pro کاملا از ایرداتس شیائومی اقتباس شده ولی تفاوت اساسی T13 pro با ایرداتس شیائومی داشتن سنسور لمسی و داشتن تاچ است. ایربادز اوی مدل T13 Pro  برای حالت اسپورت ساخته شده است و به گونه ای است که در حرکات ورزشی از گوش نمی افتد. مشخصات فنی ایربادز Awei T13 pro داشتن ورژن بلوتوث ۵٫۱، زمان استندبای ۳۰۰ ساعت، زمان مکالمه ۹ ساعت، ظرفیت باتری کیس ۳۰۰ میلی آمپر و ظرفیت باتری گوشی ها ۵۰ میلی آمپر می باشد. این هندزفری برای تمام فعالیت های ورزشی و روزمره مفید می باشد.

عموما بسیاری از افراد نیاز به هندزفری پیشرفته که حجم صدای بالا داشته باشند یا بیس سنگینی بکوبند ندارد. بسیاری از افراد فقط می خواهند هندزفری سیمی خود را به هندزفری بیسم تبدیل کنند. و استفاده آن فقط جهت مکالمه است. در این حالت هندزفری های بلوتوث ارزان قیمت (زیر ۳۰۰ هزار تومان) یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. در اینجا چند مدل از بهترین ها را پیشنهاد می دهیم.

  1. هندزفری بلوتوث بیز مدل BYZ-B83

BYZ یکی از کمپانی های بزرگ در تولید محصولات صوتی است که بیشتر محصولات خود را در بازار چین عرضه می کند. مدل B83 یک هندزفری کیس دار است که به صورت تک گوش به بازار عرضه شده است. درب کیس این هندزفری مگنتی بوده و دارای یک کاور رایگان می باشد. طراحی گوشی BYZ مدل B83 به صورت ایرپاد۲ اپل است. مشخصات فنی این هندزفری شامل ورژن بلوتوث ۵، زمان استندبای ۱۲۰ ساعت و زمان عملکرد ۳ ساعت است. همچنین این هندزفری دارای قابلیت نمایش باتری کیس و گوشی بر روی IOS هستند که قابلیت بسیار بالایی است.

  • هندزفری بلوتوث شیائومی Redmi Airdots2

ایرداتس شیائومی یکی از بهترین مدل های پیشنهادی برای هندزفری بلوتوث ارزان قیمت است. طراحی ایرداتس شیائومی نیاز به توضیح ندارد، ولی مشخصات فنی آن عبارتند از نسخه بلوتوث ۵، ظرفیت باتری کیس ۳۰۰ میلی آمپر، ظرفیت باتری ۴۳ میلی آمپر و دارای ۱۵۰ ساعت زمان استندبای است.

هندزفری دورگردنی زیر 300 هزار تومان
  • هندزفری بلوتوث دورگردنی دنمن مدل DL02

بسیاری از افراد به واسطه فعالیت روزمره خود نیاز به هندزفری های دورگردنی ارزان قیمت دارند. برند دنمن یکی از با کیفیت ترین ها را به شما معرفی می کند. دنمن مدل DL02  دارای فلکس دور گردن قابل انعطاف است. به صورتی که به هیچ عنوان دورگردنی این هندزفری نمی شکند یا در مقابل ضربه  آسیب نمی بیند. سرگوشی ها حالت مگنتی دارد که عملکرد این هندزفری را بهبود داده است. ورژن بلوتوث ۵ و همچنین قابلیت کنترل عملکرد موبایل به وسیله دکمه های هندزفری از مزایای این مدل محسوب می شود.

  • هندزفری دورگردنی سامسونگ مدل لول یو پرو اکتیو

یکی از پرفروش ترین مدل های بازار لول یو پرو اکتیو (Level U Pro active) است. داشتن ویبره قدرتمند، امکان قطع و وصل مکالمه به وسیله مگنت و همچنین متریال عالی به همراه قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومن این محصول را در صدر پرفروش ها قرار داده است.

جهت مشاهده و خرید مدل های دیگر هندزفری های بلوتوث زیر ۵۰۰ هزار تومان می توانید به فروشگاه آنلاین داتیس مارت مراجعه کنید.