حمایت بانک سینا از توسعه بخش کشاورزی و توجه به امنیت غذایی کشور
حمایت بانک سینا از توسعه بخش کشاورزی و توجه به امنیت غذایی کشور
اقتصاد و تجارت: تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس با هدف افزایش سطح تعاملات فی‌مابین و ارائه و دریافت خدمات بانکی و ارزی امضا شد.

به گزارش اقتصاد و تجارت، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با استقبال از گسترش همکاری بانک با هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس گفت: بانک سینا با رویکرد توسعه‌ای و حمایت از شرکت‌های گروه بنیاد از جمله در بخش کشاورزی و صنعت غذایی، اولویت ویژه‌ای برای پرداخت تسهیلات، تعهدات و خدمات قائل بوده و تقویت این بخش در حوزه صادرات و واردات و تأمین ارز مورد نیاز آنان را از جمله اهداف بانک در حوزه ارزی می‌داند.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه خاطرنشان ساخت: امیدواریم با افزایش تعاملات و حمایت از شرکت‌های گروه بنیاد، نقش‌ جدی‌تری در تأمین مالی این صنعت و کمک به تامین ارز مورد نیاز برای تامین مواد اولیه به منظور افزایش امنیت غذایی کشور ایفا کنیم.

عظیم رجایی، مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس نیز با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه به سابقه همکاری بهینه و مطلوب با بانک سینا اشاره کرد و گفت: این شرکت با به‌کارگیری دانش فنی و تکنولوژی روز توانسته رقابتی پایدار در صنعت غذایی کشور ایجاد کند.

فردوس پارس به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ فعال در حوزه کشاورزی و دامپروری ایران و منطقه در حال حاضر ۲۷ شرکت تحت پوشش دارد و دارای ۵۰ هزار هکتار اراضی و ۱۲۸ هزار راس دام است.

این مجموعه با تولید روزانه ۱۹۰۰ تن شیر خام، پیشران این صنعت در کشور است.

گفتنی است در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری‌های متقابل برای ایجاد بسترهای مناسب در زمینه خدمات مالی و ارزی تسهیل خواهد شد.