حضور مدیران شهری ناحیه ۹ در زنگ بازگشایی مدرسه غیاثوند
حضور مدیران شهری ناحیه ۹ در زنگ بازگشایی مدرسه غیاثوند
اقتصادوتجارت : حضور شهردار و معاون ناحیه ۹ در مدرسه غیاثوند همزمان با آغاز سال تحصیلی موجب برجسته سازی اهمیت آموزش و پرورش در شکل‌گیری آینده شهر شده و نشان از ضرورت هم‌افزایی بین نهادهای شهری و آموزشی است.

به گزارش روابط عمومي منطقه۴به نقل از روابط عمومی شهرداری ناحیه۹، با آغاز سال تحصیلی جدید، شهردار و مسئولان این ناحیه امروز_ یکشنبه یکم مهر_‌ همزمان با نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس، در مدرسه غیاثوند حضور یافتند تا ضمن گرامیداشت این مناسبت، بر اهمیت آموزش و پرورش در توسعه پایدار شهری تأکید کنند.

حضور این مدیران در کنار دانش‌‌آموزان و معلمان، نشان از توجه ویژه شهرداری به نقش تعلیم و تربیت در ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه شهری دارد. این رویداد فرصتی برای تعامل بیشتر میان نهادهای آموزشی و شهری در راستای بهبود زیرساخت‌‌های آموزشی و فرهنگی بود.

همزمان با نخستین روز مهرماه و آغاز سال تحصیلی محمد شریفی شهردار ناحیه ۹ با حضور در مدرسه غیاثوند زنگ آغاز سال تحصیلی را در این دبیرستان به صدا درآورد.

وی در حاشیه آیین زنگ بازگشایی مدارس اظهار کرد: امروز دانش آموزان ما باید مسیر علم‌آموزی و رشد را با تلاش، کوشش و همت مضاعف طی کنند.

شریفی دانش‌آموزان را آینده‌سازان کشور دانست و بر اهمیت داشتن هدف در رسیدن به موفقیت تأکید کرد و گفت: جوانی، مدرسه، هوش و ذکاوت شما از جمله سرمایه هایی است که در حفظ آن باید کوشش کنید.

وی با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه، ایثار و شهادت طلبی است و حضور دانش آموزان و معلمان در این عرصه بی دلیل نیست و دانش آموزان بسیاری نیز در هشت سال جنگ تحمیلی شهید و یا جانباز شدند.