حضور شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پنجمين نمايشگاه حمل و نقل، لجستيك و صنايع وابسته
حضور شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پنجمين نمايشگاه حمل و نقل، لجستيك و صنايع وابسته
اقتصادوتجارت : شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه آخرین دستاوردهای خود در زمینه خودکفایی در تامین قطعات را در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ارایه کرد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، پنجمين نمايشگاه حمل و نقل، لجستيك و صنايع وابسته با شعار توسعه زيرساخت، نوسازي ناوگان و حمل و نقل كارآمد، همزمان با بزرگداشت هفته حمل و نقل صبح امروز (۲۸ آذرماه۱۴۰۰) با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

رستم قاسمی ضمن بازدید از این نمایشگاه در غرفه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه حضور یافت و در جریان آخرین دستاورد های این شرکت در حوزه حمل و نقل ریلی درون شهری قرار گرفت. وزیر راه و شهرسازی در پایان این بازدید در دفتر یادبود این شرکت نوشت: در هفته حمل ونقل، توفیق بازدید از دستاوردهای مترو را داشتم، اقدامات شایسته دوستان مورد تحسین است.

پنجمين نمايشگاه حمل و نقل، لجستيك و صنايع وابسته تا ۳۰ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ دایر است و از علاقه مندان دعوت مي شود تا از غرفه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه واقع در شبستان مصلاي امام خميني (ره)، بازديد کنند.