تکریم و معارفه در منطقه ۲۲
تکریم و معارفه در منطقه ۲۲
اقتصادو تجارت : تکریم و معارفه مدیران شهری منطقه ۲۲ با رعایت کامل دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز با حضور شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد.

همچنین ایرج عظیمی مدیر با سابقه اداره سلامت منطقه جایگزین میثم کاسه گر محمدی در سمت شهردار ناحیه سه قرار گرفت همچنین کاسه گر محمدی شهردار ناحیه دو منطقه شد و از زحمات و تلاش های اسمعیل زاده شهردار سابق ناحیه دو تقدیر شد.
🔹این مراسم که با حضور تعدادی از معاونان و رئیس دفتر شهردار منطقه برگزار شد؛ وحید رضا محمدی ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت باسعادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر گفت: روابط عمومی نقش بسیار مهمی در فعالیت های شهرداری دارد و خوشحال هستیم برادر زحمت کش و پرتلاش مان آقای عالیشاه در چند ماه اخیر که توفیق همکاری داشتیم این مسئولیت را کاملا بدون کاستی انجام دادند.
🔹وی افزود: پیشنهادهای مختلفی برای مدیر روابط عمومی منطقه داشتیم که خوشبختانه آقای روح الله دلیری فردی مسئولیت پذیر و با کارنامه درخشان از منطقه ۱۶ این مسئولیت را برعهده گرفتند و انتظار این است اخبار حوزه شهرداران نواحی را با جدیت دنبال کنند.
🔹شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: کاسه گر محمدی نیز از شهرداران نواحی پرتلاش منطقه هستند که در ناحیه سه اقدامات ارزشمندی انجام داده اند و انتظار می رود با همین انرژی در مسئولیت جدید فعالیت خود را ادامه دهند.
🔹محمدی خاطرنشان شد: آقای عظیمی نیز فردی باسابقه در حوزه معاونت اجتماعی هستند که انتظار می رود اقدامات مناسبی را در این محدوده از منطقه انجام دهند؛ همچنین از آقای اسمعیل زاده که در این مدت فعالیتهای قابل توجهی را در شهرداری ناحیه دو انجام دادند قدردانی می کنم و آرزوی موفقیت برایشان دارم.