توسعه خدمات نوآورانه بانک آینده در کسب و کار های اینترنتی / همکاری با زرین پال کلید زده شد
توسعه خدمات نوآورانه بانک آینده در کسب و کار های اینترنتی / همکاری با زرین پال کلید زده شد
اقتصادوتجارت : بانک آینده و شرکت ‌همراه‌پرداز زرین (زرین‌پال) با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بر توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه کسب‌وکار و بانکداری نوین، تأکید کردند.

به‌موجب این تفاهم‌نامه که به امضای نادر خواجه حق‌وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و مصطفی امیری، مدیرعامل شرکت همراه‌پرداز زرین (زرین پال) رسید، سطح همکاری‌های متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در زمینه‌های بانکی، مالی، بیمه‌ای و سایر حوزه‌های مورد توافق، ارتقاء خواهد یافت.
در چارچوب این تفاهم‌نامه بانک آینده با ارائه خدمات اعتباری، ارزی، بانکداری الکترونیکی و خدمات ویژه کارکنان این شرکت و هم‌چنین شرکت همراه‌پرداز زرین با تمرکز حساب‌های شرکت نزد بانک، تمرکز عملیات بانکی، نظیر: تسهیلات، ضمانت‌نامه‌ها، اعتبار اسنادی در بانک آینده و معرفی پذیرندگان پایانه‌های فروش جهت افتتاح حساب، در راستای ارزش‌آفرینی‌های بیش‌تر برای هر دو مجموعه، گام بر می‌دارند.
شرکت همراه‌پرداز زرین (زرین‌ پال) به‌عنوان اولین پرداخت‌یار پیشگام در کشور، با به‌کارگیری سبک و استانداردهای جدید در ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی، ارائه‌دهنده خدمات متنوع در حوزه پرداخت الکترونیکی برای کسب‌وکارهای فعال در کشور است.