توانمند سازی نیروی انسانی از وظایف اصلی مسئولین شعب بانک ایران زمین است
توانمند سازی نیروی انسانی از وظایف اصلی مسئولین شعب بانک ایران زمین است
اقتصادوتجارت : گردهمایی روسای شعب استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ در این گردهمایی خسرو جمشیدی معاون مالی و اداری منطقه ضمن اشاره به لزوم پویایی کارکنان شعب گفت: طی یک ماه اخیر روند و عملکرد تک تک همکاران به صورت روزانه توسط معاونین منطقه رصد و شعب پویا و فعال و در مقابل شعبی که تلاش کافی در جهت بهبود عملکرد نداشته اند، مشخص شده است.

🔹️جمشیدی در ادامه افزود: این روسای شعب هستند که از همکاران خود نیروهای توانمند می سازند و از حداکثر پتانسیل آنها استفاده می کنند و هنر مدیریتی خود را نشان می دهند.

🔹️وی با بیان اینکه تفکر مثبت کارکنان و پیگیری های مستمر آنها در امر بازاریابی عامل موفقیت و روند رو به رشد شعب است، گفت: شعب ضعیف با برنامه ریزی دقیق و بازاریابی به صورت روزانه، تمام توان خود را به کار گیرند تا در پایان شهریور به نتایج مطلوب برسند.

🔹️در ادامه مهدی جوانمردی حقیقی فرد معاون اجرایی منطقه ضمن تشکر از شعبی که صد در صد اهداف خود را محقق کردند، گفت: شعب موفق ثابت کردند که با تلاش و برنامه ریزی منسجم موفقیت حتمی و قطعی خواهد بود.

🔹️معاون اجرایی منطقه پس از بررسی عملکرد شعب در ماه گذشته افزود: تمامی شعب ضمن اعلام برنامه های انجام شده در ماه قبل با ایجاد تغییرات کاربردی، برنامه های جدید خود را در ماه جاری به این مدیریت اعلام کنند.

🔹️وی همچنین بیان کرد: کارنامه عملکرد شعب به صورت روزانه و ماهانه در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت و روسای شعب موظفند از این ابزار در جهت بهبود وضعیت همکاران و ارتقای شعبه بهره برداری کنند.

🔹️معاون اجرایی منطقه با اشاره به اخبار کذب در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: همکاران باید با درایت و آگاهی خود نسبت به رفع سوتفاهم ها اقدام کنند و مدیریت آن به عهده مسئولین شعب است.

🔹️رسول گوینده معاون اعتباری منطقه در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی شعب استان، گفت: پرورش نیروهای زبده و توانمند و جانشین پروری از وظایف اصلی هر یک از مسئولین شعب است.

🔹️گوینده شناخت کافی از محصولات و سرویس های بانک توسط همکاران را، عاملی مهم در جهت موفقیت شعب در بازاریابی بیان کرد و افزود: همکاران با مطالعه دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه های مختلف بانک از جمله بسته های اعتباری، در جهت معرفی دقیق خدمات بانک به مشتریان تلاش کنند.