تهران ؛ میزبان کودکان کار در ضیافت شهر
تهران ؛ میزبان کودکان کار در ضیافت شهر
اقتصادوتجارت : همزمان با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، کودکان کم برخوردار شهر میهمان ضیافت افطاری "ضیافت شهر با کودکان شهر" خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهردای تهران ، احمد احمدی صدر مدیر عامل این سازمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با ذکر این خبر افزود : این برنامه با هدف ایجاد نشاط معنوی برای کودکان و ترویج سنت حسنه ی افطار و حمایت از اقشار آسیب دیده شهر با حضور بیش از ۱۵۰۰ کودکان مراکز پرتو،کودکان اوتیسم و کودکان شهدای مدافع حرم و حضور مدیران شهری، مدیران دولتی و جمعی از هنرمندان کشور برگزار می شود.
وی برگزاری مسابقات متنوع ،سرود ، تواشیح ، اجرای نمایش و اهدای جوائز به برگزیدگان مسابقات این ماه را از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این مراسم عنوان نمود و افزود : این مراسم روز چهارشتبه ۲۴ فروردین مصادف با روز یازدهم رمضان از ساعت ۱۸ در مجموعه فرهنگسرای اشراق برگزار و در پایان میزبان کودکان عزیز در سفره ضیافت افطاری خواهد بود.
احمدی صدر افزود : علاوه بر این مراسم ، تمامی مددسرا ها و گرمخانه های تحت پوشش این سازمان نیز میزبان ضیافت افطاری ویژه مددجویان و اقشار نیازمند شهر خواهد بود .
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این سازمان علاوه بر این مراسم بیش از ۲۷۵ عنوان برنامه دیگر نیز در راستای گرامیداشت ایام این ماه در غالب برنامه های متنوع فرهنگی ، مناسبتی و معیشتی ویژه کودکان کار، مددجویان مراکز تحت پوشش، بهبودیافتگان، زنان سرپرست خانوار، ایتام شهر و بیماران خاص تا پایان ماه مبارک رمضان در مراکز تحت پوشش و زیر مجموعه خود برگزار خواهد نمود.