تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت شغلی، رضایت و شکایت مشتریان در ذوب آهن اصفهان
تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت شغلی، رضایت و شکایت مشتریان در ذوب آهن اصفهان
اقتصادوتجارت : ممیزی خارجی سیستم های مدیریت کیفیت ( مطابق با استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ )، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (مطابق با استاندارد ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ ) و مدیریت رضایت و شکایت مشتریان ( مطابق با استاندارد هایISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸) در ذوب آهن اصفهان توسط تیم ممیزی موسسه SGS طی روزهای ۱۸ الی ۲۰ آذر ماه انجام گرفت و با توجه به عدم مشاهده و ثبت هیچگونه عدم انطباق عمده ای در مستندات و عملیات بررسی شده توسط ممیزان، اعتبار گواهینامه های چهارگانه مذکورتمدید گردید.

محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان در این خصوص اظهار داشت: با عنایت به این که فعالیت های ذوب آهن اصفهان دارای گستره های متنوع و وسیعی است ، این ممیزی توسط تیم ۴ نفری از ممیزان موسسه SGS و طی ۳ روز کاری به صورت فشرده در مدیریت ها و کارگاه های منتخب انجام شد .

وی از حمایت مدیر عامل ، معاونین و همچنین همکاری مدیریت های شرکت در انجام این ممیزی قدردانی نمود.

مهران قمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان در جلسات افتتاحیه و اختتامیه ممیزی که با حضور چند تن از معاونین ، مدیران ، سرپرستان و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات مدیر عامل شرکت برگزار شد، از زحمات کلیه مدیران وکارکنان شرکت که همواره در راستای تحقق اهداف و برنامه های سازمان تلاش می کنند قدردانی نمود .

وی با تشکر از ممیزان موسسه SGS که با دقت نظر ممیزی فوق را به ثمر رساند ، ابراز امیدواری نمود با تلاش و جدیت مستمر همکاران خود در به کارگیری توصیه های ارایه شده ممیزان ، فعالیت ها و فرایندهای همه حوزه های شرکت ، به صورت اثربخش و بیش از پیش ارتقاء یابد.

در جلسه اختتامیه ممیزی مذکور ، محمدرضا حسینیان سر ممیز موسسه SGS با تمجید از عملکرد خوب ذوب آهن در حفظ و نگهداری سیستم های مدیریتی و حسن همکاری در انجام ممیزی افزود : با توجه به نتایج بررسی های به عمل آمده و عدم مشاهده هیچگونه عدم انطباق عمده ، تمدید اعتبار گواهینامه های یاد شده اعلام می گردد.